חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איתי סהר נדבק בקורונה

סהר לא יוכל להשתתף בישיבת המועצה שתתקיים מחר וביקש לדחות את הדיון בעניין הסכם החכ"ל לחברה פרטית על קירוי מגרשי הספורט. גם מור וסופר יעדרו | מילן מועלם

מחר בערב תיערך ישיבת המועצה החודשית וחבר המועצה, איתי סהר ביקש לדחות את אישור המועצה להסכם שנחתם בין החכ"ל לבין חברה פרטית, שעניינו התקנת קירויים לכעשרים מגרשי ספורט בעיר והתקנת מתקנים פוטווולטאיים (חשמל סולארי) על גבי הקירויים הללו.

סהר נדבק בקורונה ולא יוכל להשתתף וכך גם חברי המועצה אפי מור ורמי סופר ולכן הוגשה הבקשה להסיר את הדיון בעניין ולדחות אותו שוב, בפעם השלישית, לישיבה הבאה.

חבר המועצה כתב היום: "לצערי לא אוכל להשתתף בישיבה מאחר ונמצאתי חיובי לקורונה. כמה ימים ובע"ה נהיה אחרי זה בבריאות שלמה, טובים וחזקים ובכל זאת אני מנצל את ההזדמנות לקרוא לכולם – לכו להתחסן והשלימו את החיסונים בהקדם.

בישיבה של מחר מובא לאישור המועצה הסכם בין החכ"ל לבין חברה פרטית שעניינו התקנת קירויים לכעשרים מגרשי ספורט בעיר. ההסכם נותן זכות שימוש ליזם פרטי במקרקעין העירוניים ל-25 שנה, ושוויו עשרות מיליונים לכל הפחות. עולות מההסכם שאלות רבות ועקרוניות.

חובה לקיים דיון רציני על הסכם שנותן לגורם פרטי זכות שימוש במקרקעין העירוני למשך 25 שנה בעסקה שלא הוצגו לה חלופות.לכן ביקשתי מגלאם להסיר את ההסכם מסדר היום ולדחותו למועצה הבאה.לבקשתי הצטרפו חברי המועצה רמי סופר ואפי מור שגם לא יוכל להשתתף בדיון בשל עניינים רפואיים.

על גלאם להסיר את הסעיף מסדר היום ולאפשר דיון רציני ושקוף, בנוכחות חברי האופוזציה, בע"ה בבריאות שלמה של כולם במועצה הבאה.אחרת מדובר במחטף במקרקעין עירוניים ובסכומים כספיים גדולים".

"הם ידעו שעלינו עליהם ופשוט ברחו"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

סהר לא יוכל להשתתף בישיבת המועצה שתתקיים מחר וביקש לדחות את הדיון בעניין הסכם החכ"ל לחברה פרטית על קירוי מגרשי הספורט. גם מור וסופר יעדרו | מילן מועלם
דילוג לתוכן