חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אני אומר לכם – יהיה כאן שינוי": שגיב פלאו שחבר לאיתי סהר בריאיון ראשון

איש העסקים שגיב פלאו הפתיע את כולם כשהודיע ביום חמישי כי הוא נכנס לפוליטיקה המקומית. פלאו בן העיר, כבר מזמן לא מנהל את עסקיו באשקלון. אחרי שהבין כיצד מתנהלת העירייה מול בעלי עסקים ותושבים בכלל, יצא לעבוד במרכז שם צבר קשרים רבים עם ראשי ערים המתייעצים איתו בנושאים אישיים ופוליטיים וכן ראשי חברות ענק במשק איתם הוא נמצא ביחסים חמים.

פלאו הודיע כי יתמודד ברשימתו של איתי סהר שמתמודד לראשות העיר והכריז כי נגמרו המשחקים – הגיע הזמן להחליף את ההנהגה הנוכחית.

"אשקלון צריכה דם חדש, מנהיג עם ניסיון בפן הביטחוני, העסקי והציבורי. אשקלון היא בעלת פוטנציאל יותר מתל אביב ולא מנוצלת אפילו לא אחוז אחד. יש הרבה עבודה. כואב לי לראות את צעירי אשקלון מבלים אצלי בתל אביב, באים לעבוד בתל אביב", מספר פלאו בריאיון לזירה.

"זה מציק לי כי עברתי את אותו התהליך אחרי שהבנתי שאין עתיד בתעסוקה בגבולות העיר ואין לכך סיבה. אנשים לא צריכים לצאת מהעיר לא על מנת לעבוד וגם לא על מנת לבלות ואת כל אלו ועוד נושאים הגענו לשנות ולתקן".

"עם כל הכבוד לכיכרות בעיר, צריך להתמקד בלב ובעיקר – בנוער, בתעסוקה, בחינוך, בתרבות ובמינוף העיר ותדמיתה גם ברמה הארצית. מספיק לעסוק בפלסטרים. לעיר צריכה להיות תוכנית שנים קדימה ולא תוכנית ברמה היומיומית והקוסטמית. אני אומר לכם יהיה שינוי בעיר, התושבים רוצים בזה ותבדקו אותנו כבר בשנה הראשונה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן