חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שעת חירום": איש העסקים שגיב פלאו הצטרף לאיתי סהר

פלאו יהיה במקום השלישי ברשימתו של סהר. גם פעילת הציבור לימור נעים מצטרפת לסהר שהכריז על התמודדות לראשות העיר

איש העסקים ופעיל הציבור שגיב פלאו מצטרף לרשימת מופת בראשות איתי סהר במקום השלישי. פלאו, בן 44, בעל ניסיון עסקי רב שנים בתחומים שונים במרכז וגם בדרום נולד וגדל באשקלון והוא מוכר ומוערך באשקלון גם בקרב הקהילה העסקית וגם במעורבותו החברתית "הנהגת העיר הנוכחית עושה בעיר הזו טעויות קשות, שמורידות אותה ושיהיה קשה מאד לתקן אחר כך.

בסרטון ההכרזה שלו כי "בשלב מסוים הגעתי לנקודה שרבים וטובים הגיעו אליה לפני – וכדי להתקדם הייתי חייב לצאת ולעשות עסקים מחוץ לאשקלון. היום אני בעלים של עסקים, גם במרכז, בתחום המזון ובתחום האירועים. בעיר שלנו אשקלון אני פעיל ציבורית ומוכר בקהילה העסקית.

 

"אשקלון היא הבית תמיד היתה ותמיד תיהיה ובגלל שאני אוהב את העיר הזו וקשור אליה החלטתי שאין ברירה וחייב להיכנס כרגע למגרש הפוליטי כי זה צו השעה, ומדובר בשעת חירום. הציבור חייב להבין שהנהגת העיר הנוכחית עושה בעיר הזו טעויות קשות, שמורידות אותה ושיהיה קשה מאד לתקן אחר כך. בביטחון האישי, בהזנחה של העסקים והתעסוקה, בזיהום בספורט. איפה שלא מסתכלים. לי קשה לראות את זה מהצד".

על החבירה לאיתי סהר אמר: "הייתי כבר ערוך לכניסה למגרש הציבורי ברשימה עצמאית ויצא שפגשתי את איתי. מצאנו הרבה משותף בינינו – שנינו שירתנו במגלן, שנינו מכירים מה זה עסקים ובמיוחד בעיר אשקלון, בנושאים רבים איתי ואני רואים עין בעין. אני רואה מועמד רציני, שרוצה כמוני להרים את העיר הזו, שיש לו ניסיון במערכת העירונית, שהוכיח שהוא יודע לעמוד על עקרונות ואי אפשר להשתיק אותו וזה מה שהעיר שלנו צריכה. במועצת העיר שלנו חסר מקצוענים, אנשים שמבינים עניין ושאי אפשר להשתיק אותם ולא לקנות אותם. אותי אי אפשר להשתיק. קדנציה שלמה ראינו מופע בובות על חוט. אנחנו לא כאלה ואף אחד לא יכול להפוך אותנו לכאלה.

אני לא צריך מהרשות כלום, אני רוצה לעבוד עם אנשים רציניים כדי להניף את אשקלון קדימה. בחרתי להצטרף לאיתי ולרשימה שלו כי זה הדבר הנכון לאשקלון.

אני קורא לכם לחזק אותנו במועצת העיר, להצביע לרשימת מופת למועצה ולאיתי סהר לראשות העיר אשקלון. ניפגש בעשיה במועצת העיר – ותבדקו אותנו כבר בשנה הראשונה".

מוקדם יותר היום הודיע סהר כי פעילת הציבור לימור נעים מצטרפת גם כן לרשימתו. נעים תייצג את האוכלוסיות הוותיקות והמיוחדות ברשימתו של סהר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

פלאו יהיה במקום השלישי ברשימתו של סהר. גם פעילת הציבור לימור נעים מצטרפת לסהר שהכריז על התמודדות לראשות העיר
דילוג לתוכן