חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש עתיד

יורם שפר, סגן ראש העיר לשעבר ופעיל איכות הסביבה, מונה לראש מטה מפלגת 'יש עתיד' באשקלון, אחרי יותר מ-20 שנים כחבר מועצת העיר


אחרי שנים ארוכות של עשייה ברמה המקומית והלאומית למען איכות הסביבה ושורה של הישגים בהם בלימת התחנה הפחמית השלישית, מאבק בשיקום המצוק הכורכרי הקורס והובלת המהפיכה הסביבתית באשקלון בתחום החינוך הסביבתי ומיחזור האשפה, הודיע השבוע שפר כי הוא מצטרף למפלגת 'יש עתיד' וימלא את תפקיד ראש המטה של המפלגה בעיר אשקלון.

"בחרתי להצטרף ל'יש עתיד' כי אני רואה בה וביו״ר המפלגה יו"ר יאיר לפיד, בית ערכי עבורי ועבור רבים אחרים ומאמין כי יש עתיד היא שתוביל את המדינה בשנים הקרובות כמפלגת השלטון", אמר שפר.

את מי שעקב אחר עשייתו של שפר לאורך השנים למען החברה והסביבה הבחירה ב'מפלגת יש עתיד' לא ממש תפתיע, ולמעשה נראה שהחיבור בין ערכי המפלגה לשפר די טבעי.

כך אמר גם יו"ר מפלגת 'יש עתיד' והמועמד לראשות הממשלה, יאיר לפיד:"אני שמח לבשר שיורם שפר ירכז את העשייה המפלגתית שלנו בעיר חשובה כמו אשקלון. העשייה החברתית והציבורית ארוכת השנים של שפר היא קו ישיר לערכים המלווים את יש עתיד מיום הקמתה. אני בטוח שיורם יוביל את תושבי אשקלון להצביע בבחירות הקרובות עבור מי שהם יהיו בטוחים שיהיה ראש הממשלה שיעבוד עבורם ויוביל את הממשלה שהם רוצים – ישרה שרואה את האזרחים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן