חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שי עמירה חזר למועצת העיר

אחרי עיכוב ממושך, חבר המועצה מטעם הרב ברדא נכנס למועצה. השאילתא של דהרי הוסרה אחרי שהובטח לו לקדם את הקצאות בתי הכנסת | מילן מועלם 

ברוך השב: שי עמירה, מנכ"ל חברת נזיד, שכיהן בעבר כחבר מועצה, חזר השבוע למועצת העיר במקום עדנה ולנשטיין שפרשה אחרי כהונה של כמעט שלוש שנים.

עדיין לא סוכם על אילו תיקים יהיה אחראי עמירה אך הוא הבהיר לראש העיר תומר גלאם, שאין בכוונתו להיות נטול סמכויות וכי ברצונו לפעול למען הציבור ולהשפיע.

עמירה מסר ל'סקופ': "אני שמח לחזור לשרת את הציבור בקדמת הבמה, מועצת העיר. גם בתקופה בה נעדרתי מהמועצה, הייתי חלק מהעשייה ודאגתי לרווחת התושבים שפנו לסיוע. כמו תמיד, אהיה יד ימינו של ראש העיר תומר גלאם ואתרום מעצמי בכל התחומים. זאת ההזדמנות להודות לראש העיר על התמיכה, לעדנה ולנשטיין וכמובן לרב שלי, הרב יצחק ברדא שליט"א שתמיד נמצא שם עבור כולם, מייעץ ומכוון".

ועוד מאותה ישיבת מועצה, כהרגלם בקודש, חברי מועצה רבים נעדרו מסיבות שונות ומשונות. לא מדובר באירוע חריג שכן מאז הקמת המועצה, מרבים נבחרי הציבור לדלג על ישיבות מועצה ונוכחות בועדות השונות. 

חי דהרי העלה הצעה לסדר בעניין המחסור בהקצאות לבתי הכנסת והעובדה שתושבים רבים נותרו ללא בתי תפילה. דהרי טען כי המחסור בבתי כנסת יחמיר עם סיום אכלוס השכונות החדשות בדרום ובצפון העיר. 

גלאם ביקש מדהרי להגיע לישיבת ההקצאות הקרובה ולקחת פיקוד בעניין בתי הכנסת. דהרי מסר ל'סקופ': "ההצעה הועלתה על ידי לאחר שהבנתי שהעיכובים במסירת ההקצאות יגבו מחיר כבר מתושבי העיר. אני שמח על ההירתמות של ראש העיר ומרגע זה אעקוב מקרוב לראות שהכל מתבצע ואכן מתקדמים ולא נעצרים. לא אתן לאנשים להתפלל במשך זמן ממושך ב"מועדוני דיירים", הפיתרון יהיה מיידי".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אחרי עיכוב ממושך, חבר המועצה מטעם הרב ברדא נכנס למועצה. השאילתא של דהרי הוסרה אחרי שהובטח לו לקדם את הקצאות בתי הכנסת | מילן מועלם 
דילוג לתוכן