חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סולחה בין גלאם לקושניר: תקציב המיגון יוגדל

גלאם וקושניר סיכמו כי תושבים הזכאים להבטחת הכנסה יקבלו מענק מלא לבניית ממ"ד, כל הפרטים | מילן מועלם

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר וראש העיר תומר גלאם, נפגשו אחרי נתק ממושך ועבדו על שדרוגים להחלטת הממשלה על מיגון העיר.

על פי ההחלטה המשודרגת, תושבי אשקלון המקבלים השלמה והבטחת הכנסה יהיו זכאים ל 100% מענק, לצורך בניית ממ״ד. התקציב למיגון העיר יוגדל בעוד 70 מיליון ₪ ויעמוד בכללותו על 320 מיליון ₪. גם מי שלא מקבל השלמת והבטחת הכנסה, יהיה זכאי להלוואה מסובסדת בגובה של 100% לבניית ממ"ד. סדר מיגון השכונות יקבע על פי הקריטריונים של פיקוד העורף.

ח״כ אלכס קושניר אמר: ״במהלך דיוני התקציב הוקצה על פי דרישתי סכום של רבע מיליארד ₪ למיגון אשקלון, אשר עבר בהחלטת ממשלה היסטורית. בשבועות האחרונים עבדתי יחד עם ראש עיריית אשקלון תומר גלם ומ"מ ראש העיר הגברת סופה ביילין על בניית הקריטוריונים לזכאות. כאשר אושר המענק בגובה של 100% לזכאים, היה צורך להגדיל את תקציב. שר האוצר אביגדור ליברמן נענה לבקשתי להוסיף עוד 70 מליון ₪ לתוכנית, כך שהתקציב החדש למיגון יעמוד על 320 מיליון ₪. אני מודה לשר האוצר אביגדור ליברמן, לראש עיריית אשקלון תומר גלם ומ"מ ראש העיר הגברת סופה ביילין על שיתוף פעולה מלא למען תושבי העיר. אחרי שנים של הבטחות כוזבות, הגיע הזמן לעשות צדק עם תושבי אשקלון".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

גלאם וקושניר סיכמו כי תושבים הזכאים להבטחת הכנסה יקבלו מענק מלא לבניית ממ"ד, כל הפרטים | מילן מועלם
דילוג לתוכן