חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"זו לא תרבות, זו הפקרות"

איתי סהר חושף כי תקציב האירועים בעיריית אשקלון יגדל לעשרה מיליון ש"ח וקורא להגדיל בטרם העברת התקציב, את הסכומים שיופנו לחינוך | מילן מועלם

יו"ר ועדת ביקורת, חבר המועצה איתי סהר, חשף היום כי תקציב האירועים לשנת 2022 גדל לעשרה מיליון ש"ח בעוד שלטענתו, תקציבים הקשורים בחינוך נותרו כפי שהם.

סהר אמר: "בשבוע שעבר הותקפה ילדת גן באשקלון על ידי גננת הצהרון שלה. לאחר מקרה התברר שאותה גננת היתה מעורבת בעבר באירוע קודם של פגיעה בילדים, אך העניין לא נבדק. כבר בחודש מאי הגשתי למועצה הצעה לגבש תכנית עירונית למניעת אלימות נגד ילדים במסגרות. הנהלת העיר ומנכ"ל העירייה הבטיחו שיביאו תכנית כזו לאישור המועצה "בישיבה הבאה".לא שלא בישיבה הבאה ולא בזו שאחריה ולא בזו שאחריה. הנהלת העיר עסוקה בשלטים ובטקסים, בלחם ושעשועים, ומפקירה את בטחון ילדינו".

איתי סהר. צילום: ראובן קפוצינסקי

עוד הוסיף סהר: "מקום לעבוד – אדישות. במקום להקשיב – אטימות. ובמקום תכנית – אלימות. רק כשכבר מאוחר והנזק נעשה – נזכרים להתעורר. כך נראית אזלת יד. גם בתקציב העירייה הקרוב אין זכר לתכנית מסודרת, אבל את תקציב האירועים בהחלט זכרו להגדיל במיליוני שקלים.  10 מיליון שקלים לאירועים. מפקירים את הילדים, אבל חוגגים באירועים. זו לא תרבות, זו הפקרות. את הכסף הזה צריך להפנות לשיפור תנאיהם של הילדים, הגננות והסייעות, לא של סטטיק ובן אל. מי שמופקד על שלומם של ילדי אשקלון – צריך להיות מגויס, מוכשר ומתוגמל בהתאם".

סהר סיפר כי הציב עקרונות שביקש להביא ליישום בכל הנוגע להצבת כח אדם בגנים.

לדבריו, יש לדאוג להעלאה משמעותית של שכר הסייעות, סייעות הצהרון וגננות הצהרון. העלאה עיקרית בבסיס השכר ובנפח המשרה (כ-70%) והיתר במענק שנתי בכפוף להתמדה והכשרות.

עוד מציע סהר כי בחינוך המיוחד התוספת תינתן בנוסף לקיים ולא במקום.

לסיום אומר סהר כי בסיס התקצוב יכול לבוא מתוך תקציב האירועים המופקר לדבריו, שגדל ל-10 מיליון ש"ח בזמן שבטחון ילדי אשקלון בסכנה וכן בענייני הצהרונים מתוך רווחי החברה העירונית כפי שהוצגו בדוחות האחרונים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

איתי סהר חושף כי תקציב האירועים בעיריית אשקלון יגדל לעשרה מיליון ש"ח וקורא להגדיל בטרם העברת התקציב, את הסכומים שיופנו לחינוך | מילן מועלם
דילוג לתוכן