חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איילת שקד באשקלון

שרת הפנים הגיעה לביקור מקצועי באשקלון והתחייבה לסייע לעיר. שקד ניצלה את הבמה וקראה לראש העיר לעודד התחסנות ילדים, מבצע כושל עד כה | מילן מועלם

שרת הפנים איילת שקד (ימינה) הגיעה היום (חמישי) לפגישה מקצועית עם ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, במהלכה העלה ראש העיר את צרכי העיר והעירייה, בראשם מיגון העיר אשקלון ומענה לנושא בשכונות הוותיקות.

בפגישה נכחו סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, סגן ראש העיר, אברהם עשור, המשנה לראש העיר, מישל בוסקילה, חבר המועצה, עמיחי סיבוני, מנכ״ל העירייה, עידן דוד, מנכ״ל משרד הפנים, יאיר הירש וגורמי מקצוע נוספים.

שקד וגלאם. צילום: אלדד עובדיה

בפתח הישיבה הציג ראש העיר את פערי המיגון בעיר ואת הצרכים הנדרשים לצמצומם במיוחד על רקע המציאות הביטחונית ומיקומה האסטרטגי של העיר.

כמו כן, הועלו בפני השרה הצורך בתוכנית לתמרוץ רשויות למתן היתרי בנייה חדשים, מתן תקציבים לפיתוח ארגוני וחדשנות דיגיטלית ונושאים נוספים לקידום העיר אשקלון.

הפגישה כללה גם סיור בטיילת הצפונית החדשה, שם נכחה השרה לראות מקרוב את ההתפתחות של העיר אשקלון וסיור ברחוב ז׳בוטינסקי, באחד מהבניינים שספג פגיעה ישירה מירי רקטות לעבר העיר.

שרת הפנים, איילת שקד: ״שמחתי לפגוש את ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, ראש עיר נחוש ואסרטיבי שמפתח בצורה נפלאה את העיר. סיירנו בשכונות הישנות והחדשות בעיר, השכונות הישנות חייבות ללכת על התחדשות עירונית. לעירייה יש צוות מצויין ועם סיוע נכון שלנו בממשלה, אפשר לעשות כאן מהפכה גדולה. משרד הפנים יעביר עשרות מליוני שקלים לעיר אשקלון בעיקר בשביל תמרוץ דיור. יש תנופה נרחבת וגדולה, העיר אשקלון בפריחה אדירה ואני מתחייבת לעשות הכל כדי לאפשר לעיר להתחזק. אנחנו נמצאים בהתפרצות של זן האומיקרון, זן מדבק במיוחד, ביקשתי מראש העיר לרתום ולדחוף את התושבים לחסן את ילידהם״.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אני מודה לשרה על הנכונות לסייע בקידום העיר אשקלון. העיר אשקלון נמצאת בתנופה אדירה של בינוי ופיתוח ואנחנו מוציאים אל הפועל פרויקטים מחוללי מפנה בכל התחומים שימצבו את העיר בשורה הראשונה של הערים המובילות בישראל. לצד זה, אנחנו לא שוכחים את האינטרס החשוב ביותר שלנו למען תושבי העיר – מיגון השכונות הוותיקות והטבות כלכליות״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

שרת הפנים הגיעה לביקור מקצועי באשקלון והתחייבה לסייע לעיר. שקד ניצלה את הבמה וקראה לראש העיר לעודד התחסנות ילדים, מבצע כושל עד כה | מילן מועלם
דילוג לתוכן