חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שר האנרגיה הכריע: לא יוקמו תחנות כח נוספות באשקלון

תחנת כח
בעקבות הנחיית שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ״ץ - לא תוקם תחנת כוח נוספת באשקלון: ״קיבלנו החלטה להפוך את אשקלון לעיר ירוקה | מילן מועלם

בשורות גדולות לאשקלון משר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ״ץ לאחר פניות מצד גורמי המקצוע בעירייה למניעת הגדלת המזהמים בעיר אשקלון.

שר האנרגיה והתשתיות, חה״כ ישראל כ״ץ: ״קיבלנו החלטה אסטרטגית ומרכזית להפוך את אשקלון לעיר ירוקה – עיר שתשמש דוגמה לשאר הערים בישראל. נטמון קווי מתח גבוה מתחת לקרקע, נפחית את הזיהומים ונחזק את העיר, בדיוק כפי שעשיתי למעלה מעשור כשר תחבורה וכשר האוצר – כדי לתת לכם, תושבי אשקלון, את מה שמגיע לכם. אנחנו נעבוד ביחד ובשותפות על מנת שתושבי העיר ייהנו מהתוצאות״.

עיר ירוקה

No Description

בהתאם לזאת, בוטל המכרז להקמת תחנת כוח נוספת בעיר. כמו כן, הנחה השר את צוות משרדו להיערך לתכנון עירוני להטמנת קווי מתח תת-קרקעיים ברחבי העיר ביחד עם צוותי העירייה.

בעיריית אשקלון בירכו על החלטת השר המהווה הבעת תמיכה בעיר אשקלון ורוח גבית למדיניות העירונית לצמצום, מניעה ועצירה של מזהמים בעיר אשקלון למען מטרה אחת – בריאות תושבי אשקלון.

בעירייה מוסיפים כי מהלך זה מצטרף לשורת פעולות לצמצום זיהום האוויר בעיר על ידי שימוש באנרגיה ירוקה ומתחדשת, כמדיניות, בפרויקטים רשותיים וכן במתקני התשתיות הלאומיות האסטרטגיים הקיימים בעיר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בעקבות הנחיית שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ״ץ - לא תוקם תחנת כוח נוספת באשקלון: ״קיבלנו החלטה להפוך את אשקלון לעיר ירוקה | מילן מועלם
דילוג לתוכן