חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שפר חוזר: "דברים נותרו יתומים"

חבר המועצה לשעבר מחמם מנועים לקראת מאבק בקצא"א וחובר לפעילי איכות הסביבה מאילת: "יש דברים שנותרו יתומים, נאבק בהסכמי אברהם" | מילן מועלם 

סגן ראש העיר לשעבר, יורם שפר, החליט לחזור לקדמת הבמה כפעיל למען איכות הסביבה ולקדם מחאות נרחבות נגד הסכמי אברהם שנחתמו לפני כחצי שנה.

שפר שמאז שעזב את תפקידו במועצת העיר, ממשיך לעקוב מרחוק אחר ההתנהלות והדרישות להרחבת פעילות תחנות הכח וקצא"א, טוען שהעירייה אינה נוקפת אצבע כדי לעצור את המפגעים העתידיים ולשם כך, יש צורך להקים קול צעקה ולחשוף את הציבור להסכמים המגובשים שעלולים לעלות בחיי אדם, בדיוק כפי שנעשה בימים אלו באילת.

"איכות הסביבה על רבדיה היא דרך חיים שבחרתי לאורך שנים רבות. לאחרונה קיבלתי מאות פניות לטפל בנושאי סביבה ולחזור לימי הפעילות הענפה כולל טיפול במפגעים לא מעטים כמו קצא"א,פליטות המזהמות מחברת החשמל,מצוק כורכרי קורס ועוד. פניות אלו הביאו אותי להחלטה לשוב ולפעול בנושאי הסביבה. אשקלון עיר ילדותי חשובה בעיני וחייבת להישאר על המפה בסביבה,חרטתי לאורך שנים על דגלה של העיר אשקלון", מספר שפר.

 

לטענתו, לרשות המקומית מקום מרכזי בשימור וטיפול במרחב העירוני ונקודות רבות שמשפיעות על חיינו ביום יום ובעתיד המיידי: "לצערי אין תוכנית אב לפיתוח סביבתי-אקולוגי וטיפול במשבר האקלים ובהתחממות הגלובלית. משבר האקלים וההתחממות הגלובלית היא צו השעה. יש נושאים שנותרו יתומים ובראשם הרחבת פעילות קצא"א. מישהו צריך לקחת את זה לידיים. לא כל דבר אפשר להשליך על ראש העיר, הציבור חייב לקום ולדעת שצריך להיאבק כדי לשמור על איכות חיינו".

לדברי שפר, החלטתו אינה מעידה על שאיפות פוליטיות אלא בשלב זה על רצון לעלות לתודעה הציבורית שוב את הנושאים שהורדמו לאחרונה: "לחץ ציבורי, בפרט ברמה העירונית, עובד. הצעד הראשון של הפורום הוא לא לתת יד להסכמי אברהם, ולהגיע עם המחאה עד למשרדי הממשלה".

צילום: איגוד ערים לאיכות הסביבה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

חבר המועצה לשעבר מחמם מנועים לקראת מאבק בקצא"א וחובר לפעילי איכות הסביבה מאילת: "יש דברים שנותרו יתומים, נאבק בהסכמי אברהם" | מילן מועלם 
דילוג לתוכן