חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רה"מ בשדרות: "ביום מבחן הוכחתם – אתם גיבורים"

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בתחנת משטרת שדרות לשעבר, לאחר שהוחלט על הריסתה בעקבות חדירת מחבלי חמאס שהתבצרו במבנה ב-7 באוקטובר. רה״מ נתניהו פגש במקום את שוטרי התחנה, שחלקם נפצעו, ושמע מהם על הקרבות העזים שניהלו מול המחבלים. לאחר מכן, ראש הממשלה הניח נר זיכרון על הריסות מבנה התחנה לזכר השוטרים שנפלו בקרב.

משם המשיך ראש הממשלה למבנה משטרת שדרות שנחנך בעיר, שם קיבל סקירה מהמפקדים על פעילות המשטרה בבלימת מתקפת הטרור של חמאס.

לראש הממשלה התלוו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ״ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי, מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן, מפקד התחנה סנ״צ דביר ארובס ומנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי.

ראש הממשלה נתניהו לשוטרים: "אני פה עם השר לביטחון לאומי, עם המפכ"ל, עם אמיר והלוחמים והלוחמות הגיבורים שניהלו פה קרב למופת, איבדו חברים. המשטרה מאחורינו נהרסה ואנחנו בונים חדשה, אבל זו עדות למה שהתרחש כאן. אני שמעתי את הסיפורים, את התושייה ואומץ לב והערבות הדדית שזה פשוט מופת למדינת ישראל. אני מצדיע בשם כל עם ישראל וכל אזרחי ישראל בפניכם, אתם גיבורים של ממש. כל הכבוד לכם.

עם ישראל חב לכם חוב ענק. אנחנו מעריכים את העבודה של השוטרים והשוטרות ואת ההקרבה שלהם ושל לוחמי מג"ב. לחמתם הן כבודדים והן כקבוצות בתנאים הכי גרועים שיכולים להיות, והוכחתם את עצמכם. ביום מבחן עילאי עמדתם במבחן הזה בצורה מופלאה, ובאמת אני אומר לכם מכל הלב, מהלב שלי אבל מליבו של העם כולו, אזרחי ישראל כולם – אתם גיבורים, תודה רבה לכם״.

השר לביטחון לאומי בן גביר: "בשמחה תורה עם ישראל הבין כולו את הגבורה, את האומץ והתושייה של משטרת ישראל. במשך תשעה חודשים שאני שר אמרו לי הרבה: ׳המשטרה ככה, והמשטרה אחרת׳, נראה לי שהיום כולם מבינים השוטרים מנעו בגופם את ההתקדמות של האויב עד לשערי ת"א, עצרו בגופם את הטבח בילדים שלנו. גיבורים גדולים. יש לנו משטרה חזקה״.

סטילס: קובי גדעון / לע״מ
– וידאו: איתי בית און / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן