חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דוידי לגלנט: "התושבים לא יחזרו עד שירגישו ביטחון"

 

שר הביטחון, יואב גלנט, ביקר היום בשדרות, ונפגש עם ראש העיר, אלון דוידי, ועם אנשי הביטחון של העירייה ונציגי השירות במוקד העירוני.

השר גם ביקר בתחנת המשטרה ההרוסה, שם שמע מרבש"צ העיר, רונן גבאי, על הקרב שהתנהל במקום, בו הוא לקח חלק ונפצע מירי של אחד המחבלים.

לאחר מכן, הגיע לחמ"ל העירייה, נפגש עם נציגי השירות במוקד העירוני, שמע על תפקוד העובדים בבוקר ה-7 באוקטובר ושיבח את ראש העיר, אלון דוידי, וכלל העובדים על העבודה המסורה שלהם למען התושבים.

גלנט אמר לדוידי ולנוכחים: "השאלה כרגע היא איך חוזרים לחיים ומחזירים את העיר לתפקוד מלא, להערכתי זה לא ייקח הרבה זמן, לא מדובר על חודשים, מדובר על שבועות, כי העבודה בצפון הרצועה, עם כל המחירים והכאב, היא כזאת שמרסקת את התשתית שמסביב, כמו בית חנון וסביבותיה ומנהרותיה והבתים בשכונת הקצינים, בתל הווא, זה הכל נמחק, יש לזה משמעות".

דוידי התייחס לדברים ואמר: "אני מסתובב ושומע את התושבים, הם מאוד מתגעגעים לעיר שלהם, הם מאוד אוהבים את העיר, מחויבים לעיר, אבל כששואלים אותם אם הם חוזרים, הם מיד עונים: 'לא, לא, אנחנו חוזרים עד שנרגיש שיש ביטחון פה, שהמציאות משתנית'. ראינו את זה בהפסקת האש, אנשים הגיעו לעיר, בשישי החל מטח רקטות ומיד הם חזרו למלונות. יש להם רצון לחזור וגעגועים, אבל הם אומרים שהמסר שאני צריך להעביר וזה מה שאני עושה, שהם רוצים ביטחון".

צילום: דוברות עיריית שדרות

עוד הוסיף דוידי: "כולנו תומכים בכם, תומכים בך, בראש הממשלה, שומעים את המילים הברורות שלכם, שלא תסיימו את העבודה עד שהחמאס יימחק, כולם רוצים ניצחון, חמאס מושמד".

השר גלנט הגיב: "זה מה שיהיה, אין אפשרות שלישית, אנחנו הולכים להכרעת החמאס, ייקח כמה זמן שזה ייקח, אנחנו את העניין הזה נביא לידי סיום, אין אפשרות אחרת. תוך כדי כך, אנחנו ניצור את התנאים לחזרת התושבים, בסוף זה תלוי גם בתושב, הוא צריך להחליט בעצמו אחרי שאנחנו ניצור את התנאים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן