חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קיץ מהאגדות בשדרות

אירועי הקיץ לתושבי שדרות נמשכים כל העת עם עשרות אלפי משתתפים. לאחר שבועיים של פסטיבלים שסחפו אליהם קהל רב משדרות ומכל הארץ, נפתחו אירועי "שני בפארק" והשבוע החלו גם הכיופיות לאתרים שונים בארץ

עיריית שדרות ומתנ"ס שדרות הכינו קיץ גדוש באירועים ופעילויות לתושבי העיר, בכל הגילאים ובכל המגזרים.

במסגרת אירועי "Sderot Summer" החלו בשבוע שעבר אירועי "שני בפארק", המתקיימים בפארק עזריאלי, עם פסטיבל "באבלס" והשבוע הופיע בפארק מול אלפי ילדים כוכב הילדים רוי בוי. אירועים אלה מצטרפים לתיאטרון בשכונות עם "הצרצר והנמלה", ניידת החופש בפארק המוזיקה עם "מוצארט בפארק" ובפארק הכלניות עם "פיקאסו בפארק", הפנינג המקדש במתנ"ס של האגף לתרבות יהודית, שלישי בשלייקס לגמלאים בסינמטק שדרות וההצגה "כיפה אדומה" בספרייה העירונית.

צילום באדיבות מתנ"ס שדרות

השבוע החלו לצאת לדרך ה"כיופיות למשפחה", נסיעות למגוון אטרקציות ואתרי בילוי לכל המשפחה ברחבי הארץ בתשלום סמלי. בין האתרים: ימית 2000 בחולון, הלונה פארק בתל-אביב, סופרלנד בראשון-לציון, קיפצובה בקיבוץ צובה, מוזיאון בגין, האקווריום וגן החיות התנ"כי בירושלים, פארק המים שפיים בקיבוץ שפיים, "נחשונית" בקיבוץ נחשונים והמימדיון בתל-אביב.

"גמלאים ונהנים" ימשיכו ליהנות גם ביולי-אוגוסט מסרטים בסינמטק, טיולים, אתנחתא בים, טיול שקיעה בגן לאומי אפולוניה, ימי כיף במרחצאות חמי געש ועוד.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "גם השנה השקענו מאמץ ומחשבה בכדי להעניק לכל תושבי העיר אירועים ופעילויות קיץ מגוונות, איכותיות וחווייתיות. אנחנו גאים בכך שלתושבי שדרות, מכל גילאים ומכל המגזרים, יש מענה בחודשי הקיץ, הן בקייטנות – בשני מחזורים – והן באירועים הרבים שאנחנו עושים. תודה לכל מי שעמל ועשה ועוד יעשה בחודשיים האלה למען תושבינו היקרים".

מ"מ ראש העיר ויו"ר הנהלת המתנ"ס, עו"ד יהודית אוליאל מלכה, הוסיפה: "אני רוצה להודות לראש העיר על קיומן של פעילויות הקיץ אשר משקפות את חשיבתו המתמדת על תושבי שדרות ורווחתם. בשיתוף העירייה, נמשיך לפעול ללא הרף להענקת מגוון פעילויות פנאי בתחומים שונים ולכל הגילאים והמגזרים, וזאת במטרה להמשיך ולספק הנאה מרובה לתושבי העיר".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אירועי הקיץ לתושבי שדרות נמשכים כל העת עם עשרות אלפי משתתפים. לאחר שבועיים של פסטיבלים שסחפו אליהם קהל רב משדרות ומכל הארץ, נפתחו אירועי "שני בפארק" והשבוע החלו גם הכיופיות לאתרים שונים בארץ
דילוג לתוכן