חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קומנדו אטיאס: מטה בחירות ראשון באשקלון יוצא לדרך

אין אווירת בחירות באשקלון אבל חברי המועצה משה אטיאס ויוחאי יפרח מתכוונים לחמם את האווירה ולפתוח מטה ראשון כבר בשבוע הבא | מילן מועלם | צילום באדיבות יפרח/אטיאס 


בעוד חמישה חודשים יתקיימו הבחירות באשקלון ומלבד מתי חג'ג' שכבר הצהיר שיתמודד, אף אחד לא ממהר להכריז על ריצה לחיים הפוליטיים כשהסיבות ברורות. חברי מועצה בעיר התקשו מאוד לבוא לידי ביטוי בקדנציה הנוכחית והיו שכינו את חלקם "בובות" בשל חוסר עניין, חוסר הגעה לישיבות מועצה ובעיקר, היעדר עבודה בשטח לטובת הציבור.

ביום ראשון הקרוב יפתח מטה הבחירות הראשון בעיר המשתייך לסיעתם של משה אטיאס ויוחאי יפרח שהיו ממונים בקדנציה הנוכחית על תיק החופים ותיק הצעירים. בעוד שהשניים ממשיכים להילחם על תקציבים עבור התיקים שבידם, הם כבר לוטשים עיניים לתיקים נוספים בהם זיהו חולשה בקדנציה האחרונה ומתכוונים לטפל, לשפר ולייעל לטובת התושבים.

יו"ר הסיעה משה אטיאס אמר הערב: "ביום ראשון בע"ה נפתח את מטה הבחירות שלנו. עברנו קדנציה מטלטלת, עמוסה באירועים ועשיה. נתמודד לעוד קדנציה של עשיה לטובת כלל תושבי העיר. בשם ה' נעשה ונצליח".

חבר המועצה יוחאי יפרח הוסיף: "נרגשים להזמין את הציבור לפתיחת מטה הבחירות שלנו. אנחנו מסיימים קדנציה עמוסה בעשייה ובכוונתנו להתמודד לקדנציה נוספת בה נבחר בתיקים חדשים ומרעננים אליה נביא את רוח העשייה שלנו".

כזכור, יחסי השניים עם ראש העיר תומר גלאם ידעו עליות ומורדות בקדנציה הנוכחית. בתחילת הדרך מונה אטיאס לממונה על הסכם הגג אך התפטר מהר מאוד מאחר ולא קיבל יד חופשית. בנוסף במהלך הדרך היו חילוקי דעות בין הצדדים בין היתר על תקציבי האירועים – תחום עליו אמון אטיאס אך מנהל ביד רמה מקורבו של ראש העיר, כפי שהעיד השבוע ירון אילן ששידר מאולמי אגמים. בתחום החופים יישר גלאם קו עם יפרח והוביל לפיתוח שנמצא בימים אלו בעיצומו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן