חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיריית אשקלון מציגה: לעג לרש – הדרישה הלא הגיונית מתושבי עתיקות

בניין מגורים בעתיקות נמצא במצב רעוע. ראש הממשלה ביקר במקום לפני כשלושה שבועות והבטיח לדאוג למיגון - מיד לאחר מכן הודיעה העירייה לדיירי הבניין כי יהיה עליהם לשפצו בעשרות אלפי שקלים | מילן מועלם

בושה: עשרות בניינים בשכונות הותיקות נמצאים במצב תחזוקתי, תברואתי ובטיחותי ירוד באופן חריג. מדובר בבניינים שקיימים כבר עשרות שנים, לא ממוגנים וכאמור לא מתוחזקים ובשנים האחרונות החלו להיווצר בהם סדקים המהווים חשש עתידי מקריסה.

לפני כשלושה שבועות הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור באשקלון, מיד בסיום מבצע מגן וחץ. רה"מ ביקר בביתה של ז'קלין וסייר באזור המוזנח. מיד בתום הביקור הבטיח נתניהו לדאוג למיגון ביתה של ז'קלין ושל עשרות אלפי תושבים באשקלון החיים בבניינים רעועים וללא מיגון.

בשבוע שעבר קיבלו דיירי הבניין בשורה "מפתיעה" מעיריית אשקלון. לא רק שהעירייה לא תקדם בשלב זה את מיגון הבניין, הדיירים נדרשים לשפצו בעשרות אלפי שקלים על חשבונם. מבלי להיכנס לענייניהם הפרטיים, מדובר בדיירים שלו היו יכולים כלכלית, סביר שהיו מעתיקים את מגוריהם לבניינים חדישים יותר וממוגנים.

במכתב שקיבלו מעיריית אשקלון נכתב: "שלד המבנה יציב, חלקים חיצוניים דורשים טיפול מיידי על ידי תחזוקה מקצועית". המכתב נחתם על ידי מהנדסת עיריית אשקלון ויקטוריה ברנגל שסיכמה: "אני פונה אליכם בדרישה לבצע באופן מיידי את הליקויים שצוינו".

אחד מדיירי הבניין סיפר הבוקר ל'זירה': "מי הגאון שיושב בעיריית אשקלון וחושב שיש לי קופת חיסכון עם אלפי שקלים ואוכל כעת להשקיע בבניין שאף אחד אחר לא היה מוכן לגור בו? במקום שיקדמו את תוכניות הפינוי בינוי עליהם הם מדברים כבר שנים רבות, הם דורשים מאיתנו להוציא כסף באופן מיידי. אני לא מכיר אדם נורמלי שירוץ להשקיע כל כך הרבה כסף בבניין מתפורר. העירייה צוחקת עלינו. העיקר הביאו את ראש הממשלה לסיבוב מנדטים. אני בטוח שנתניהו לא יודע על הדרישה הזו, צוחקים עלינו בלי בושה ובלי רחמים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בניין מגורים בעתיקות נמצא במצב רעוע. ראש הממשלה ביקר במקום לפני כשלושה שבועות והבטיח לדאוג למיגון - מיד לאחר מכן הודיעה העירייה לדיירי הבניין כי יהיה עליהם לשפצו בעשרות אלפי שקלים | מילן מועלם
דילוג לתוכן