חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולה למגרש: מתי חג'ג' יתמודד למועצת העיר

יו"ר הפועל שמשון אשקלון מתי חג'ג' יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר וזוכה לתמיכה עצומה: "בפחות משנה הוא החזיר את הקהל האשקלוני ליציעים" | מילן מועלם

אחרי שהחזיר את האנרגיות הטובות ליציעים באיצטדיון המקומי, יו"ר הפועל שמשון אשקלון, מתי חג'ג' הודיע הערב שיתמודד למועצת העיר בבחירות הקרובות.

"אתחיל מהסוף: אני אתמודד למועצת העיר בבחירות הקרובות! בלי הרבה מילים, בלי סיסמאות ריקות מתוכן ובלי הבטחות שווא", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. 

"בתקופה האחרונה קיבלתי החלטה לפעול למען הציבור מתוך מועצת העיר. ריצה משותפת של ראשי קבוצות שחברו לסיעה שהקמתי תסייע לנו להשפיע על מספר תחומים שנוגעים למרבית תושבי העיר.

מזמין את מי שמאמין שתפקידו של נבחר ציבור הוא לשרת את הציבור כל הקדנציה ולא רק בסופה – להצטרף אלינו ולהבטיח שזה יקרה. העיר הזאת היא הבית שלנו, אנחנו מחוייבים להפוך אותו למקום הרבה יותר טוב עבורנו. בואו נעשה את זה יחד". 

להצטרפות לקבוצת הווצאפ של מתי חג'ג לחצו כאן

הפועל שמשון אשקלון

 

חג'ג' פתח בתחילת העונה את קבוצת האוהדים הפועל שמשון אשקלון אחרי שכל הקבוצות המקומיות נחלו כישלון ואכזבו את הקהל. עיריית אשקלון מיעטה לתמוך במיזם וזאת על אף שהקהל הגיע בהמוניו ליציע שבוע אחרי שבוע. בימים אלו בוחנים גורמים בעירייה להקים קבוצה משלהם וזאת למרות ריבוי המועדונים בעיר. 

אוהדי שמשון אשקלון הודיעו כי יתמכו בחג'ג': "גם אם העירייה תפתח קבוצה עם תקציב לליגת האלופות לא נלך איתם. אנחנו יודעים מה האינטרסים המניעים את אותם אנשים. בכל מקרה, מתי ראוי יותר מכולם. בפחות משנה הוא החזיר לנו את הצבע לפנים ואת הקהל המקומי ליציעים. הוא יצליח בע"ה". 

חברי המועצה הנוכחים לא ממש בלטו בקדנציה שמסתיימת בעוד מספר חודשים וכמעט ולא שמענו על עשיה משמעותית מצידם.

כעת נפתח המירוץ מחדש והעיר אשקלון תשמח למתמודדים שיבטיחו וגם יקיימו אחרי קדנציה מאכזבת במיוחד. סיקור על הישגים וכישלונות של חברי המועצה יעלה בחודש הקרוב. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

יו"ר הפועל שמשון אשקלון מתי חג'ג' יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר וזוכה לתמיכה עצומה: "בפחות משנה הוא החזיר את הקהל האשקלוני ליציעים" | מילן מועלם
דילוג לתוכן