חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סאגת הדוברת: העירייה עונה לעו"ד קידר📸

העירייה השיבה לפנייתה של קידר שטענה שהצבתה של דנה גרינבלט בתפקיד הדוברת אינו חוקי: "במסגרת שינויים ארגוניים שבוצעו, בוטלו אגפים ואוחדו". קידר: "תוגש תביעה לבית הדין האזורי" 📸 מילן מועלם


העירייה השיבה הבוקר לפנייתה של עו"ד תמר קידר בנוגע לתפקיד הדוברת. כזכור, קידר פנתה לעירייה וביקשה לפרסם מכרז חדש לתפקיד הדוברות או להחזיר את אושרה צרויה ימין לתפקידה. 

בתגובה לדברים, הודיעה העירייה כי במסגרת ארגון מחדש וייעול המערכת, הוחלט לאחד בין אגף הדוברות לאגף השירות, מה שהוליד את העברתה של צרויה ימין לתפקיד מנהלת אגף השירות והציב את גרינבלט בעמדת הדוברת.

קידר שמעורה בפרטים השיבה למנכלית העירייה, אירית נתן: "מאחר ועולה ממכתבך התנהלות מנהלית חמורה של ביטול אגפים וניוד עובדים ללא מכרזים – לרבות שימוש דוברת בפועל, למרות שלא הוצא מכרז לדובר, ו/או מנהל שירות לתושב, גם הוא ללא מכרז, הרי שמדובר בהתנהלות מנהלית בחוסר סמכות שלא אתן לה יד.

חמור מכך, גם אם אוחדו האגפים לצורכי התייעלות (עניין מבורך כשלעצמו), היה מקום לקבל אישור מועצת העיר על כך (מכתבך שותק לעניין זה). וכן, היה מקום להוציא מכרז פומבי כדין לתפקיד מנהל האגף המאוחד החדש.

מדובר באיוש משרות הדורשות פרסום מכרזים שלא כדין ובחוסר סמכות.

כמו כן, התיאור העובדתי במכתבך, סותר את תצהירה של הגב' גרינבלט אשר הצהירה לבית משפט לפיו היא אינה כפופה (מבחינת העבודה של דוברות), לאף אחד, והיא פועלת על פי שיקול דעתה הבלעדי בעניין זה.

כלומר, שהיא משמשת בתפקיד דוברת בפועל, ללא שיש מכרז כדין לכך.

מכאן, ומאחר וביצעתי מיצוי הליכים כדין, ולא הודעת על כוונת העירייה לפרסם מכרז חדש, הריני להודיע כי בימים הקרובים תוגש תביעה לבית הדין האזורי לעבודה המוסמך".

קידר כאמור מתכוונת להגיש תביעה לבית הדין האזורי אחרי תשעה באב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן