חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאות בני נוער משדרות בטיול זריחה

כ-350 חניכים מתנועות הנוער הפועלות בשדרות – הצופים, הנוער העובד והלומד, בני עקיבא, אריאל בנים ובנות – יצאו ביום חמישי שעבר לטיול בן יומיים, שכלל עלייה למצדה עם זריחת החמה.

התנועות בעיר משקפות את הראיה החינוכית הרחבה של עיריית שדרות ומתן מענה למגוון רחב של אוכלוסיות בעיר בעזרת פעילויות חינוכיות בלתי-פורמליות לכלל האוכלוסייה. 

עיריית שדרות
עיריית שדרות

המסע עצמו שיקף זאת באופן מובהק והציג את עוצמתם של בני הנוער המדהימים שיש בעיר ויתרה מכך, את אחדותם ההדדית סביב ערכים משותפים חשובים.

כאמור, התנועות החילוניות, יחד עם תנועות דתיות, בהן חניכים בטווח גילאים רחב, מכיתות ז' עד יב' וכולם יחד יצאו למסע, כאשר כל תנועה מכבדת את אופייה של השנייה. 

בכך זכו בני הנוער לשאת על נס את השינוי לו אנו מייחלים בחברה בישראל. בני הנוער יצאו לדרך ביום חמישי בערב והדרימו לחניון מצדה. לקראת השעה 22:00 הם זכו לפעילות ODT יחד עם חברת "שלבים" ובישלו באופן עצמאי ארוחת ערב מפנקת.

לפני אור ראשון, אחרי לילה גדוש בפעילות חינוכית ענפה, התחילו בני הנוער ‏את הטיפוס על המצדה, לא לפני שעברו מפקד אש וקיבלו חולצות.  הטיול המשמעותי הזה מהווה את יריית הפתיחה של אירועי הקיץ בתנועות הנוער בשדרות. 

ביחידת הנוער קוראים להורים שטרם רשמו את ילדיהם לאחת מתנועות הנוער בעיר להיכנס לדף הפייסבוק של יחידת הנוער או לאתר העירייה ולרשום אותם עוד היום ולהנות מפעילות חינוכית איכותית כמו שרק בשדרות יודעים לתת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן