חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"למה אירועי הקיץ בתשלום?": משה אטיאס משיב וחושף פרט מעניין

אתמול פורסמה רשימת אירועי הקיץ באשקלון. בין היתר יופיעו בעיר עומר אדם, נועה קירל, שרית חדד, אושר כהן, אודיה וכל הכוכבים שתושבי העיר נוסעים לאורך כל השנה להופעה שלהם בערים אחרות. האמפי פארק על אף היותו מוקד משיכה לקהל מהעיר ומחוצה לה מופעל מסיבה לא ברורה רק בחודש אוגוסט כשהמטרה היא להפוך אותו לאמפי פעיל לא פחות מקיסריה, שוני ועוד. כאמור זה עדיין לא קרה, אבל הממונה על האירועים, חבר המועצה משה אטיאס כבר על זה.

אטיאס סיפר הבוקר לחדשות הזירה על הבחירה באמנים שיופיעו כאן באוגוסט: "העלתי פוסט לא מזמן ושאלתי את הציבור את מי הם היו רוצים לראות ואלה האמנים שעלו הכי הרבה. היו עוד שמות שעלו אבל לא הצלחתי להביא אותם. אחד מהם יש לו מסע הופעות ממושך (אייל גולן) ולא יכל, שלמה ארצי ממש יקר, אבל רשימת האומנים מאוד מגוונת וקולעת לכל הז'אנרים. מוזיקה ישראלית, אלקטרונית, ים תיכונית ושילובים מאוד מעניינים. יהודה פוליקר ושרית חדד יופיעו לראשונה יחד ואני בטוח שיהיה מאוד מעניין".

איזה תגובות קיבלת

"אני שומע תגובות מאוד טובות. אנשים מאוד חיכו לאירועים האלה וגם שמחים שהאירועים כאלה זולים. חמישים שקלים לתושב אשקלון זה מחיר סמלי ולדעתי המכירה תסגר מהר מאוד. בשבוע הבא תפתח המכירה ואני מאמין שנראה הסתערות. אז להיות בהיכון לא לפספס".

יש גם תושבים שמאוכזבים שהאירועים הגדולים הם בתשלום. 

"יש מלא אירועים בחינם. אני יכול לתת לכם טיזר קטן שממש בקרוב ייפתח האקו ספורט ונעשה שם פסטיבל עם זמרים מובילים ללא עלות כלל. האירועים שעולים כסף הם באמפי ושם הכניסה צריכה להיות עם תעודת זהות כמו פסטיבל הבירה לטובת פיקוח וביקורת. כל שאר האירועים בקיץ בין היתר לילדים בבריכה העירונית יהיו בחינם". 

פתיחת המטה. צילום: עדי תשובה
פתיחת המטה. צילום: עדי תשובה
הרב יעקב אביטן בפתיחת המטה. צילום: עדי תשובה

בעוד מערכת הבחירות באשקלון נמצאת בתרדמת עמוקה, משה אטיאס וחברו יוחאי יפרח כבר פתחו את המטה החדש שלהם בשכונת מגדל. לאירוע הפתיחה הגיעו מאות תומכים, חברים ובני משפחה וגם הרב יעקב אביטן שקבע מזוזה. אטיאס ויפרח מכוונים הפעם קצת יותר גבוה. הם אמנם לא מחפשים תפקיד בשכר אך מתכוונים לדרוש תיקים נוספים מלבד תיק הצעירים והחופים.

השקתם את מטה קומנדו אטיאס – מפלגת צעירי אשקלון. מה אתה יכול לספר על הרשימה? 

"קודם כל יש לנו כמעט את כל החברים מהרשימה הקודמת. הרשימה שלנו מאוד מגוונת. אני קורא לה צעירי אשקלון אבל היא קולעת לכל רחבי העיר ואני כבר לא יודע אם בגיל 39 עוד יכול לקרוא לה ככה. הקמפיין יעלה הילוך בתקופה הקרובה במסרים שנעביר על תיקים אותם אנחנו שואפים לקחת בקדנציה הקרובה".

משפחת אטיאס ועו"ד יפתח בן יעקב. צילום: עדי תשובה
אטיאס והחברה הטובה רונית מצליח. צילום: עדי תשובה
קשורים גם לחב"ד אשקלון. צילום: עדי תשובה
יוחאי יפרח ואביו דוד יפרח, צילום: עדי תשובה

איך אתה מסביר שמערכת הבחירות כאן כל כך מנומנמת? 

"אולי כי כרגע אין מתמודדים אחרים מול תומר גלאם. אני חושב שמערכת הבחירות הקודמת הייתה מאוד בעייתית עם המון מלחמות וכל העיר רחשה וגעשה ועייפה את האנשים. בנוסף, התפקיד של ראש עיר כבר לא אטרקטיבי כמו פעם. ראשי ערים בכל הארץ חווים ירידה לחיים הפרטיים וכבר אין כבוד כמו פעם וכל אחד כותב מה שהוא רוצה. אנשים לא רוצים את זה. זה מרחיק הרבה אנשים איכותיים מהתפקיד".

לסיום, אתה ויוחאי יפרח בלתי נפרדים. איך אתה מסביר את החיבור? 

"יוחאי מעבר לזה שהוא שותף שלי בפוליטיקה נהפך להיות שותף בחיים שלי. הוא בנאדם זהב שאני סומך עליו בהכל. הוא איש של עשייה גם פרטית וגם בחיים הציבורים. הוא עושה המון חסדים וממש לא מדבר על זה. אני יכול לספר לך שבחופש הגדול הרבה מאוד ילדים יקבלו תרומה של תיקים וציוד לשנת הלימודים הקרובה מיוחאי וזה הוא. זה הלב שלו והוא בחור מיוחד. אני אוהבת אותו מאוד". 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן