חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לא חייב להישאר": הליכוד בהודעה חריפה נגד בן גביר

ראש הממשלה וסיעתו נגד השר לביטחון לאומי שבחר להחרים את ההצבעות במליאה | מילן מועלם

הסלמה בדרום: למעלה ממאה רקטות נורו ביממה האחרונה מרצועת עזה לישראל. בשעה 2:30 בלילה הירי התרחב ואזעקת צבע אדום הופעלה גם באשקלון. לא היו נפגעים בגוף. ע"פ דיווחים בתקשורת ערבית, הפסקת אש נכנסה לתוקפה בשעה 4:00. גורמים בצה"ל הבהירו הבוקר כי המילה האחרונה עדיין לא נאמרה: "זאת לא הפסקת אש. נגיב בזמן שיתאים לנו".

השר איתמר בן גביר וסיעתו עוצמה יהודית, הודיעו היום כי יחרימו את ההצבעות במליאה ויקיימו ישיבה בנפרד בשדרות על רקע התגובה הרפה נגד ארגוני הטרור. הבטיחו וקיימו. 

בזמן שהסיעה נמצאת בשדרות, תקפו בליכוד בחריפות את הצעד ומסרו: "ראש הממשלה, שר הביטחון , צה״ל וגורמי הביטחון הם שמנהלים את האירועים הביטחוניים הרגישים והמורכבים שעימם מדינת ישראל מתמודדת. ראש הממשלה הוא שמחליט מיהם הגורמים הרלוונטיים בדיונים. אם הדבר אינו מקובל על השר בן גביר הוא אינו חייב להישאר בממשלה".

בן גביר שקיבל את הודעת הליכוד בשדרות, הגיב בתקיפות ואמר: "נתניהו מוזמן לפטר אותי. חובתי להיות בדיונים ביטחוניים. אם נתניהו רוצה שאמשיך בממשלה אני צריך להיות בדיונים האלה ולא כקישוט. אנחנו צריכים להיות משפיעים. זאת לא ממשלת ימין. עד שלא יפנימו זאת, לא נגיע להצבעות במליאה". 

לשכתו של ח"כ אלמוג כהן בשדרות

 

ח״כ לימור סון הר מלך בשדרות: מוחים על המדיניות אותה מתווים רוה״מ נתניהו ושר הביטחון גלנט

לאחר שבסיעת עוצמה יהודית החליטו להחרים היום את פעילות הכנסת, חברת הכנסת לימור סון הר מלך יוצאת במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה ושר הביטחון על התגובה הרפה לירי בדרום.

בפוסט שהעלתה ברשתות החברתיות שלה כתבה סון הר מלך: ״הגענו היום חבריי לסיעה ואני לשדרות, כדי להביע סולידריות עם תושבי דרום הארץ ולמחות על מדיניות הממשלה אותה מתווים שר הביטחון וראש הממשלה". 

עוד הוסיפה הר מלך: ״אני כמובן זוכרת את האלטרנטיבה הרעה ומבינה ששבירת כלים עלולה להביא לחזרתה אבל אם לא נשנה כיוון ונרוצץ את ראש הנחש, זו תיהיה בכיה לדורות. הבעיה כמובן אינה רק בדרום. כעת ראיסי מבקר בסוריה ונותן לה לגיטימציה לחזור ולהיות חלק מהעולם הערבי. בינתיים איראן מבססת את עצמה כמעצמה מקומית תוך כדי שהיא מתקרבת לסף של 90% ותוך כדי פיוס עם סעודיה מה שמזיז גם את סעודיה לכיוון – שפתאום מתפייסת עם איראן, חיזבאללה, חמאס והחות'ים. הודו דנה עם איראן על הסכמי סחר, האמירויות החזירו לשם את השגריר ולבנון ועזה הופכים להיות נציגים שלהם פה סביבנו".

לסיום כותבת הר מלך: ״בקצה, אזרחי ישראל סופגים עוד יממה של עשרות טילים על ישראל ולראשונה בסבב הנוכחי חמאס ירה למרחק של יותר מ-20 ק"מ. ואצלנו? אצלנו תוקפים דיונות וציוד אמל"ח ומזהירים כבר שבוע על חיסולים ממוקדים שלא מתרחשים".

הפסקת אש: סיכום יממה בוערת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש הממשלה וסיעתו נגד השר לביטחון לאומי שבחר להחרים את ההצבעות במליאה | מילן מועלם
דילוג לתוכן