חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יקים קואליציה רחבה": האם הרב יעקב אביטן בדרך לראשות העיר?

האם הרב אביטן צפוי להכריז על מועמדות לראשות העיר בקרוב וגם: עובדי עירייה תחת זכוכית מגדלת ועובד העירייה סובל מהתעמרות על רקע פוליטי ומנהל הליך משפטי | מילן מועלם

השאלה שמעסיקה רבים: האם הרב אביטן יכריז בקרוב על מועמדות לראשות העיר? ובכן, האפשרות שיתמודד לתפקיד ראש עיריית אשקלון נראית ריאלית מתמיד. הבחירות יערכו בעוד חודשים ספורים ועד כה איש לא הכריז מועמדות מול ראש העיר תומר גלאם.

במחנה של גלאם טוענים כי "ראש העיר רגוע וייבחר שוב ושוב עד שיחליט אחרת. תושבי אשקלון אוהבים אותו מאוד וכל היתר זה בגדר רעשי רקע שלא מפריעים לאף אחד". מנגד יש הטוענים כי רעשי הרקע מפריעים ועוד איך. כך למשל דמויות בעיר ששקלו להתמודד לראשות אוימו בפרנסתם או בהשחרת שמם על ידי בעלי אינטרס (הסיפור המלא יפורסם בקרוב).

ובחזרה לרב אביטן. בשבוע שעבר נפגש הרב עם יו"ר ש"ס אריה דרעי כהכנה להכרזה. יש לציין כי בניגוד לתדמית החרדית והסגורה של המפלגה – בכוונת הרב אביטן לפנות לכל הקהלים כולל לציבור הרוסי – כח משמעותי באשקלון שכבר הבהיר שיתמוך ברב לאור החיבור היוצא דופן והסיוע אותו הוא מעניק להם בדרכים שונות ובהתנדבות מלאה.

"הרב יקים קואליציה רחבה שתכלול את כולם. כיפות סרוגות, כיפות שחורות, חילונים, עולים חדשים. אין קהל בעיר שהרב לא באינטראקציה איתו או לא מיודד איתו. הרב אהוד ואהוב על כולם ועל כן סבירות שינצח גבוהה מאוד באם יחליט להכריז", אמרו מקורביו שתומכים במועמדת.

בנוסף, ל'זירה' נודע כי עובדי עירייה – חלקם בכירים, פנו לרב אביטן והודיעו כי יתמכו בו לראשות העיר. עם זאת הובהר כי אותם עובדים מעוניינים להישאר אלמוניים שכן מקורב לראש העיר בוחן אותם בזכוכית מגדלת שמא יתמכו במועמד אחר והם חוששים לפרנסתם.

יש לציין כי אין לעירייה כל סמכות לפגוע בעבודתם על רקע תמיכה פוליטית. בימים אלו מנהל עובד עירייה הליך משפטי נגד איומים והתעמרות שהופנתה כלפיו על רקע פוליטי. ההליך עתיד להתברר בבית המשפט ולכן לא נוכל בשלב זה לחשוף את הפרשה שמסעירה את מסדרונות העירייה ומדוברת בחדרי חדרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

האם הרב אביטן צפוי להכריז על מועמדות לראשות העיר בקרוב וגם: עובדי עירייה תחת זכוכית מגדלת ועובד העירייה סובל מהתעמרות על רקע פוליטי ומנהל הליך משפטי | מילן מועלם
דילוג לתוכן