חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"התנצלתי בפניה עמוקות": משה אטיאס נפגש עם המפגינה איתה נקלע לעימות

הסרטון בו תועד חבר המועצה משה אטיאס מתפרץ לעבר מפגינה מול ביתו של השר אבי דיכטר עורר ביממה האחרונה סערה והיום הגיעה הפגישה וההתנצלות. חבר המועצה סיפר היום שנפגש עם אותה מפגינה, שוחח איתה על המקרה והתנצל. עוד הוסיף כי הוא מזועזע מהמילים שאמר ולא היו צריכות להיאמר משום סיבה.

"בהמשך לפוסט לגבי ההפגנה מול ביתו של אבי דיכטר,
במהלך ההפגנה, נוצר ויכוח בין המחנות. בלהט האירועים נאמרו לעברי מילים שהלהיטו אותי וכתגובה צעקתי אל עבר אחת המפגינות דברים שאין להם מקום בשיח הישראלי".

"אותה מפגינה אשר צעקתי לעברה התבררה כקולגה לשעבר, אותה אני מכיר כבר המון שנים, אישה ערכית, טובת לב, אשת חינוך ואוהבת את אשקלון. במבט לאחור, אני חש בושה וזעזוע מן הדברים שאמרתי. לא משנה באיזה קונסטלציה זה קרה. יש מילים שאסור שיאמרו. פשוט אסור", כתב.

איפה הסרטון המלא?

Uploaded by חדשות הזירה- By Milen Mualem on 2023-07-19.

"הבוקר נפגשנו, התנצלתי בפניה עמוקות על המקרה וקינחנו בקפה ועוגה. זכותם של מתנגדי ותומכי הרפורמה להשמיע את קולם. בתור נציג מועצת העיר אשקלון, אעמוד על זכותם להפגין, גם אם הם מנוגדים לדעותיי. אני מתחייב שפעולות אלו לא יחזרו על עצמם על ידי, ואני מגנה בתוקף כל התנהגות כזו משני הצדדים".

"כולנו צריכים להרגיע את הרוחות, מכל המחנות ומכל הכיוונים. להבין שיש לנו מדינה אחת, ואם השסע הזה בחברה ילך ויעמיק אנחנו נהיה במצב שלא תהיה לנו מדינה לריב בה ולהתווכח, יהדות ושנאה זה לא הולך ביחד, אהבה כן".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן