חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השר דיכטר: "שינוי שלטון לא עושים בהפגנה בקפלן" | צפו

השר האשקלוני אבי דיכטר התארח אמש בפטריוטים על רקע גל הקריאות לסרבנות ומחאות השמאל שמתקיימות מידי יום מחוץ לביתו בשכונת אפרידר באשקלון בחודשים האחרונים.

השר דיכטר הבטיח כי חקיקת הרפורמה תימשך למרות גל המחאות: "עשינו היערכות מחדש והוחלט שהחוק היחיד שעולה זה תיקון לעילת הסבירות. נעביר גם את עילת הסבירות וגם את נושא השופטים. החוק הוא פשוט – הוא מדבר על תיקון חוק יסוד השיטה, ושעילת הסבירות לא תופעל על ממשלת ישראל, שרי הממשלה וחברי כנסת".

השר דיכטר בפטריוטים: "למחאה תכלית אחת – להיפטר מרה"מ שנבחר ברוב מוחץ"

No Description

דיכטר הבטיח כי למרות הלחץ, החוק יעבור: "נעביר את זה ביום שני. אנחנו צריכים ללכת עם האמת שלנו. כולם צועקים על כך שהמינויים הם הסיבה להתנגדות ולטענות. הרי כדי לעמוד במבחן של מינוי הוא צריך לעמוד בכישורי סף, שהליך הבחירה שלו יהיו תקין ושאין ניגוד אינטרסים. על פי שלושת הקריטריונים האלה, בג"ץ יכול לפסול. עילת הסבירות מתחילה כשהשופט מתנשא מעל השר ורה"מ וקובע שהמינוי לא תקין".

עוד אמר כי "האלימות והסרבנות הביטחונית הם כרסום הדמוקרטיה, צריך להוקיע אותה, זו לא דרכנו. המחאה הזאת, יש לה תכלית אחת בלבד – להיפטר מראש הממשלה נתניהו שנבחר ברוב מוחץ. שינוי שלטון לא עושים בהפגנה בקפלן, אלא בקלפי ביום הבחירות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן