חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השר איתמר בן גביר: "התרחיש שאני שומע מגורמי המקצוע – שומר החומות 2 בפתח"

בן גביר והמפכ"ל מסרו הצהרה לתקשורת, אירוע חריג נרשם כשחבר הנסת מיקי לוי התפרץ לדברי שבתאי | מילן מועלם

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והמפכ"ל יעקב שבתאי מסרו הערב הצהרה לתקשורת בה הציגו את תרחיש האימים שעומד בפתח. לדברי השר בן גביר: "תרחיש הייחוס שאני שומע מרוב אנשי המקצוע במשרד הזה, במג"ב ובצה"ל הוא ששומר חומות 2 בפתח ולתרחיש זה יש רק פתרון אחד חיזוק המשטרה הכחולה".

עוד אמר השר: "לאורך השנים סובלת משטרת ישראל מחוסר כח אדם וגל עזיבה קשה מאוד. אני מעריך מאוד את מפכ"ל המשטרה שעושה לילות כימים עבור אזרחי מדינת ישראל. יש לנו שוטרים נפלאים אבל האמת חייבת להיאמר. ביקשתי וקיבלתי תלושי שכר. השוטרים שלנו עובדים חגים לילות שבתות וחוזרים הביתה עם סכמוים כ"כ נמוכים".

שידור חי מסיבת עיתונאים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, יקיימו הערב 24.01.23 מסיבת עיתונאים, וייתנו הצהרות חשובות. מסיבת העיתונאים מתקיימת במשרד לביטחון לאומי – רחוב קלארמון גאנו אולם בר לב, ירושלים.

 

ח"כ מיקי לוי התפרץ למסיבת העיתונאים והטיח האשמות קשות במפכ"ל המשטרה וזאת למרות שהתבקש לעזוב את המקום בטרם החלה ההצהרה לתקשורת.

לאחר מכן דיבר שבתאי ואמר: "משטרת ישראל היא משטרה שיש לה תפקיד ברור- להעניק ביטחון אישי לתושבי המדינה. האתגרים רבים והם קיימים בעיתות שגרה וביתר שאת בעיתות חירום. יש לנו הישגים רבים ויש לנו משטרה טובה מאוד, אנחנו מאמינים שעם הבשורה החדשה על תקציבים ושינויים מבניים נוכל לשדרג אותה להיות משטרה מצוינת".

שבתאי הוסיף: "לאזרחי המדינה שלנו מגיע שירותי משטרה מעולים, מגיע להם ביטחון ברחוב, בכביש, בעיר ובכפר. בכל מקום ונקודת זמן ברחבי המדינה. המשטרה שלנו, של כולנו, נמצאת לפני שדרוג נרחב בזכות תקציבים, שכפי ששמענו, יופנו לטובת הביטחון הלאומי של כולנו".

מיקי לוי מתפרץ לעבר המפכ"ל

 

עוד הוסיף: "חשוב שתדעו, השוטרים שלנו מסכנים את חייהם מידי יום בשטח, שוטרים שיש עליהם עומס עצום ומתוחים עד קצה גבול היכולת, עובדים לילות כימים, שבתות וחגים, זמינים בכל שעות היממה. הם השכפ"צ של המדינה. הם שובר הגלים של תחלואות מדינת ישראל. חשוב שתדעו עוד משהו, עבודתו של השוטר, אותו אתם פוגשים מדי יום, היא מן השוחקות ביותר, המסוכנות ביותר ועם אחריות כבירה- ושכרו נמוך. מגיע לשוטרים שכר גבוה יותר שיתפרנסו בכבוד כי מגיע לאזרחי המדינה שטובי בנינו ירצו להיות שוטרים. מגיע לאזרחי המדינה שלנו לחיות בביטחון וזה יקרה רק על ידי משטרה מעולה עם שוטרים איכותיים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בן גביר והמפכ"ל מסרו הצהרה לתקשורת, אירוע חריג נרשם כשחבר הנסת מיקי לוי התפרץ לדברי שבתאי | מילן מועלם
דילוג לתוכן