חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצעד הראשון שלכם: כך עיריית שדרות משלבת צעירים בעולם ההייטק

עיריית שדרות קיימה מפגש חשיפה לתוכנית המקדמת צעירים תושבי העיר לשילוב בעולם ההייטק. המפגש נערך באמדוקס

עשרות צעירים תושבי שדרות התכנסו בשבוע שעבר למפגש חשיפה מרתק עם תוכנית In-Tech (אינטק) מבית טק-קריירה.

התוכנית, שמתקיימת בהובלת עיריית שדרות – מרכז הצעירים והאגף לפיתוח כלכלי-תעסוקתי, יחד עם "היוזמה לקידום תעסוקת צעירים" של משרד העבודה, שמה לה למטרה לתת הזדמנות לצעירים בפריפריה להיכנס לעולם ההייטק, להשתלב במקצועות עם שכר גבוה ולעשות שינוי כלכלי וחברתי.

תוכנית אינטק מעניקה לצעירים חשיפה למקצועות המרכזיים והמגוונים שיש בתעשיית ההייטק כמו גם לייצר "רשת קשרים חברתית" למשתתפים סביב אותה תעשייה ולאפשר התנסות מעשית בענפים שונים שבעקבותיהם כל אחד ממשתתפי התוכנית יוכל לבחור בענף המתאים ביותר עבורו תוך שהוא מקבל ייעוץ, הכוונה וסיוע בהשמה בסוף הדרך.

"נכון להיום יש אחוז מזערי של יוצאי אתיופיה בתעשיית ההייטק (2.3%), מה שלא משקף את האחוז באוכלוסייה הכללית ויש לשנות את הנתון המצער הזה", אומרת מנהלת תחום התעסוקה בעירייה, גל שמאי לוי, "קריירה בהייטק יכולה להיות מרתיעה ותוכנית כזו יכולה לחשוף בפני המשתתפים את כלל המקצועות ולכוון אותם למקום הנכון ביותר עבורם ובכך לאפשר יציבות והצלחה במקצוע הנבחר".

הערב עצמו התקיים במשרדי חברת "אמדוקס" שאירחה בנדיבות את הצעירים שקיבלו הסבר על התוכנית, הרצאה בנושא בחירת המקצוע הנכון בתחום, מפגש אישי עם בכירים בתעשיית ההייטק, החל ממנכ"לים של חברות מוכרות ועד למנהלים בתפקידים השונים. הגיעו בוגרי התוכנית שסיפרו על ההצלחה שלהם בתחום והייתה למשתתפים הזדמנות לייצר נטוורקינג. המשתתפים שאלו שאלות וקיבלו מענה ומידע מקיף.

"מרכז הצעירים ותחום התעסוקה של עיריית שדרות מובילים את היוזמה בעיר ומלווה את הצעירים בכל השלבים למען הצלחתם, עד שלב ההשמה ואף אחרי", מספרת דניאל מרדכי-גרינברג, מנהלת מרכז הצעירים, "העירייה שמה דגש על קידום תעסוקה איכותית בעיר, מקדמת יוזמות מסוג אלה ומקצה משאבים משמעותיים עבור תושבי העיר כדי שעלות התוכנית לא תהווה מחסום בדרך לקבלת כרטיס הכניסה לעולם ההייטק".

בין המשרות הקיימות נמצאות פיתוח תוכנה, ניתוח נתונים, שיווק ומכירות, עיצוב חוויית משתמש, מערכות מידע, ניהול מוצר ועוד. התוכנית משתלבת עם הכשרות רבות שעיריית שדרות מקדמת בתחום הייטק ובתחומים נוספים שגם בימים אלה פתוחים להרשמה עבור תושבי העיר בסבסוד משמעותי מאוד כשהייחודיות של אותן הכשרות – הבטחה להשמה בקצה עבור מצטייני הקורס וסיוע רב במציאת עבודה עבור כל אלה שמסיימים בהצלחה את ההכשרה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

עיריית שדרות קיימה מפגש חשיפה לתוכנית המקדמת צעירים תושבי העיר לשילוב בעולם ההייטק. המפגש נערך באמדוקס
דילוג לתוכן