חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבטחות OUT: מיגון העיר ממשיך להתרחק

ראש העיר גלאם שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהבטיח שוב לבחון דרכים למיגון העיר. אם נבחן את הבטחות העבר ואת המתווה הקודם, המסקנה ברורה - המיגון מתרחק | מילן מועלם

 

ראש העיר תומר גלאם שוחח לפני זמן קצר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת שיחה שקיים האחרון עם ראשי רשויות באזור ועל רקע המתיחות הביטחונית הגוברת. 

במסגרת השיחה העלה ראש העיר את הצרכים החיוניים לתושבי אשקלון בעיקרם, מיגון השכונות הוותיקות והטבות כלכליות. כזכור, הממשלות לדורותיהן מבטיחות לאשקלון מיגון אך ברגע האמת תמיד מוצאות סיבה שלא לממש את ההבטחות ותושבי אשקלון נותרים פעם אחר פעם חשופים בחזית. 

תיעוד מטורף מפגיעת הרקטה במפעל שטראוס בשדרות.

No Description

מדבריו של ראש העיר: ״בהסלמה האחרונה, היינו הראשונים לפתוח מקלטים ומיגוניות על מנת להעניק לתושבים מענה מיידי בשעת הצורך. כרשות, אנחנו עושים כל שביכולתנו למען התושבים בשעת חירום כדי לצמצם פערי מיגון של עשרות שנים”. 

בהתאם לזאת, ראש הממשלה הבטיח לקדם החלטת ממשלה ישימה בנושא מיגון העיר אשקלון, ולא כפי שהתקבלה בממשלה הקודמת – משמע מתווה ממשלת בנט לפיד שהציע הלוואות למימון בניית ממ"ד, בוטלה. משמעות הדבר כי מיגון העיר עוד רחוק ויקח עוד שנים. 

כך יורט היום כלי הטיס בשמי רצועת עזה. צילום: דובר צה"ל

Uploaded by חדשות הזירה- By Milen Mualem on 2023-04-03.

עוד הוסיף ראש העיר: ״זה צודק וזה מתבקש במיוחד לאור העמידה האיתנה והחוסן שמפגינים תושבי העיר סבב אחר סבב, הסלמה אחר הסלמה. אני משוכנע כי כפי שהצלחנו להביא להחלטות ממשלה תקדימיות עבור העיר אשקלון נוכל להביא בשורות נוספות גם בתחום המיגון וגם בתחום ההטבות הכלכליות שכל כך מגיעות לתושבי העיר, בזכות ולא בחסד״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש העיר גלאם שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהבטיח שוב לבחון דרכים למיגון העיר. אם נבחן את הבטחות העבר ואת המתווה הקודם, המסקנה ברורה - המיגון מתרחק | מילן מועלם
דילוג לתוכן