חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בן גביר: "תושבי אשקלון היו מוכנים להמשיך במבצע"

חבר הכנסת בן גביר מושך אש מימין ומשמאל ומזנק בסקרים. בראיון למאקו הוא חושף את דעתו על מבצע עלות השחר ועל חברי הכנסת הערבים | מילן מועלם

ח"כ איתמר בן גביר זוכה לאהדה משמעותית באשקלון ולא רק. הסקרים מנבאים לחבר הכנסת שהשמאל אוהב לשנוא, 7 מנדטים בבחירות הקרובות עם מפלגתו עוצמה יהודית. 

בזמן שחברי כנסת רבים הגיעו לאשקלון במהלך מבצע עלות השחר, בן גביר הקדים את כולם והתייצב העיר עם פתיחת המבצע הצבאי מול הג'יהאד האיסלאמי. הוא הגיע לבקר תושבים שהתבשרו על פתיחת המקלטים וקפץ לקבל ברכה מהרב יצחק ברדא.

בראיון שהעניק למאקו אמר בן גביר: "חבל שכך זה נגמר. אם זה היה תלוי בי, היינו צריכים לכתוש ולכתוש ולכתוש ולכתוש, עד חורמה. זה התחיל מצוין, אבל אסור היה לנו לעצור באמצע. לא רק אני אומר את זה. הייתי באשקלון שעתיים לפני כניסת שבת, באו אליי אנשים ואמרו לי 'בן גביר, נשב במקלט שבועיים שלושה, לא משנה, רק שיגמרו שם את העסק".

על האנטי שפיתחו כלפיו חברי הכנסת הערבים אמר: "עבאס עובר לצד השני כשהוא רואה אותי. הוא לא נכנס איתי למעלית. לא בגלל שהוא ערבי, אני לא מתעב אותם בגלל שהם ערבים. טיפלו בי רופאים ערבים, יש שם הרבה מאוד אנשים שהם נאמנים ואין לי בעיה איתם. יש לי בעיה עם תומכי טרור, עם מי שהחלום שלו זה שאת תהיי עם רעלה ואני אהיה נתין של הח'ליפות המוסלמית". 

על טיבי אמר: "את אחמד טיבי הייתי מגרש לסוריה. קודם פוסל אותו מלרוץ לכנסת, ואז מגרש. למה את חושבת שכולם בשמאל ואצל המשותפת ורע"ם שונאים אותי?". 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

חבר הכנסת בן גביר מושך אש מימין ומשמאל ומזנק בסקרים. בראיון למאקו הוא חושף את דעתו על מבצע עלות השחר ועל חברי הכנסת הערבים | מילן מועלם
דילוג לתוכן