חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רווח על דברי בנט: "טעם לפגם"

יו"ר הנהגת ההורים קורא להורים לערוך בדיקות קורונה בטרם החזרה ללימודים אך מדגיש:"בהסברה נכונה ודיאלוג משותף" |מילן מועלם

ביום חמישי הבא ואם לא יהיה שינוי נוסף, יאלצו ילדי הגנים ובתי הספר היסודים, לעבור בדיקת קורונה על מנת לחזור ללימודים.

צילום: סיון מטודי

 

מאז התקבלה ההחלטה בקבינט הקורונה, סערו הרוחות ומזכלית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, אף הודיעה שתעתור לבג"צ במקרה שההורים יחוייבו לבצע את הבדיקה.

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אברהם רווח, אמר בצאת החג: "ברור לכולם כי המלחמה כנגד הנגיף ותוצאותיו קשה היא, מחד חובה עלינו לעשות את המיטב והמירב לדאגה לשלומם של התלמידים, אך מאידך אל לנו לשכוח שהמנדט לשלומם ובריאותם של הילדים מוטל ראשית על כתפי ההורים".

ראש הממשלה נפתלי בנט צוטט בקבינט הקורונה לפני החזרה ללימודים בראשון בספטמבר כשהוא אומר על המתווה שגובש:" לא נכון לקיים את זה באופן שכבתי, אני רוצה שההורים יריבו אחד עם השני. אני רוצה שההורים של אלה שחיסנו את ילדיהם יפעילו לחץ עם ההורים שלא חיסנו".

רווח התייחס לדברי בנט ואמר: "דברי ראש הממשלה שההורים יריבו בינהם יש בהם טעם לפגם. חשוב ביותר לעודד בדיקות, אך זה ניתן לעשות רק בהסברה נכונה ובדיאלוג משותף, עד להשגת התוצאה הרצויה. לתת תמריצים כן, לעודד כן, לתמוך ולהעצים נבדקים כן ואף מבורך".

אברהם רווח

 

ביצוע בדיקות הקורונה: כל מה שרציתם לדעת 

כחלק מההערכות לחזרה לבית ספר לאחר חופשת הסוכות, עיריית אשקלון בשיתוף מד"א תפתח מתחמים לחלוקת ערכות אנטיגן להורים לילדים בגילי שנתיים ותשעה חודשים ועד גיל 12 ושלושה חודשים.

החלוקה תתבצע במרכזים הקהילתיים נווה אילן, בורטון, הרצוג ובית ווסק בתאריכים 22-23.09 ו-26.09 בין השעות 08:00-14:00. כמו כן, במתחמי מד״א במרינה ובאשכול פיס.

כאמור, אם לא יהיה שינוי בהחלטה, הבדיקה תתבצע על ידי ההורים בבית באופן עצמאי ביום רביעי הבא.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות תלמיד שיימצא חיובי בבדיקה המהירה, יידרש להגיע לבדיקת PCR בעמדות הבדיקה ברחבי הארץ. תלמיד שיימצא שלילי יצטרך להגיע עם אישור הורים חתום ביום החזרה ללימודים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

יו"ר הנהגת ההורים קורא להורים לערוך בדיקות קורונה בטרם החזרה ללימודים אך מדגיש:"בהסברה נכונה ודיאלוג משותף" |מילן מועלם
דילוג לתוכן