חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הפעולות הראשונות היו קריטיות": כך ניצלו חייה של תושבת אשקלון

בעקבות התקף אלרגיה חריף: חייה של נופר מאשקלון ניצלו הודות לערנות הרופא התורן במכבי

נופר מלכה מאשקלון, אמא לארבעה ילדים קטנים, החלה להרגיש כאבי בטן חזקים במיוחד והחליטה ליטול כדור משכך כאבים. לאחר זמן קצר, הכאבים החלו להתעצם וגופה החל לגרד ולעקצץ בליווי תחושת בחילה קשה. כאשר החמירו הסימפטומים, פנתה נופר לאביה שסיפר לה כי יש שירות של רופא תורן של מכבי עד השעה 22:30 והיא תוכל לגשת אליו באופן מיידי.

כשהגיעה למרפאת מכבי בעיר ברחוב הגבורה 3, קיבלה אותה המזכירה לילה שמחי שהבחינה כי נופר נמצאת בהתקף אלרגיה קשה ומיד הכניסה אותה לרופא. ד"ר אייל ברקאי, זיהה גם הוא כי מדובר בהתקף אלרגיה חמור ואף מסכן חיים ומיד הזריק לה אדרנלין ובמקביל הזמין אמבולנס שהבהיל אותה לחדר המיון להמשך טיפול.

נופר מלכה והרופא. צילום: מכבי שירותי בריאות

נופר הגיעה למיון שם נתנו לה טיפול משלים של סטרואידים ולאחר מספר שעות השגחה שוחררה לביתה. רופא המשפחה, ד"ר אייל ברקאי ציין: "הפעולות הראשונות של זיהוי ומתן טיפול הן קריטיות במניעת החמרת המצב ואף גרוע מכך. אנו שמחים שהמטופלת הגיע אלינו בזמן ויכולנו לעזור לה בטיפול מהיר ונכון לנוכח המצב".

יוסף אמשיקשוילי, מנהל מרחב אשקלון במכבי סיכם:* "הודות לשירות רופא תורן אשר זמין במהלך ימות השבוע וכולל סופי שבוע, ייתכן וניצלו חייה של נופר. אנו ממשיכים בפריסת השירותים הנרחבת לרווחת חברינו באופן הנגיש והזמין ביותר. המידע והפרטים המלאים מפורסמים כל העת באתר מכבי ואנו קוראים לחברי מכבי לא להסס ולפנות לרופא במידת הצורך".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בעקבות התקף אלרגיה חריף: חייה של נופר מאשקלון ניצלו הודות לערנות הרופא התורן במכבי
דילוג לתוכן