חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקורונה בצביה: כל הפרטים 📸

התלמידה לא הגיעה לבית הספר מיום שני שעבר. כלל התלמידות יכנסו לבידוד. כל הפרטים והתגובות מהדרמה באולפנה📸 מילן מועלם 


תלמידת כיתה י"ב מאולפנת צביה נמצאה היום חיובית לקורונה. אביה של התלמידה חלה והדביק את התלמידה.

התלמידה עצמה לא הגיעה ללימודים מיום שני שעבר אך חברותיה ללימודים ביקרו אותה ביום חמישי ונחשפו אליה. ביום ראשון נערכה בגרות אליה ניגשה השכבה. התלמידה לא הורשתה לגשת לבגרות.  בית הספר נסגר עד ה- 8.6.

בהודעה שפרסם מנהל האולפנה ינון בן דוד נכתב: "תלמידות , הורים מורים וכלל הצוות האולפנא שלום רב!
לפני שעה קלה נתבשרנו באופן רשמי על חולת קורונה מאומתת מקרב קהילת האולפנא. החולה עצמה נכחה באולפנא בפעם האחרונה ב-25/5/20.

בהנחיית שר החינוך, החל מרגע זה, הלימודים באולפנא יפסקו. כלל התלמידות והצוות יכנסו לבידוד עד 8/6/20 (כולל).

אנו מתואמים עם משרד הבריאות, משרד החינוך והעירייה. חשוב שנשמע להנחיות, נשמור על קור רוח ונשמור על הבריאות של כולנו. בריאות לכולם!ינון בן דוד, מנהל האולפנה".

מדוברות העירייה נמסר:  "בעקבות תוצאה חיובית לקורונה בבית הספר אולפנת 'צביה' באשקלון ובהתאם להנחיות שר החינוך, יואב גלנט, לפיהן ייסגר כל מוסד חינוכי בו יתגלה חולה קורונה,

לא יתקיימו לימודים באולפנת 'צביה' עד לתאריך 08.06.20 (כולל) וכלל 580 התלמידים והצוותים החינוכיים ייכנסו לבידוד.

בהתאם לכך, הנחה ראש העיר, תומר גלאם, להיערך בצורה המיטבית, המהירה והבטוחה ביותר לביצוע בדיקות קורונה לכל התלמידים והצוותים החינוכיים בבית הספר ואנו בקשר עם קופות החולים ולשכת הבריאות המחוזית ליישום העניין. כמו כן, טרם החזרה ללימודים יבוצע חיטוי בבית הספר.

העירייה, באמצעות מינהל חינוך, עומדת בקשר שוטף מול מחוז דרום במשרד החינוך, מנהל בית הספר ועם פורום ההורים. הודעה נמסרה לגורמים הרלוונטיים. הנהלת בית הספר תעדכן את הורי התלמידות לגבי למידה מרחוק".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן