חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שנה ללא שינה: הוקרה לד"ר שפירו

ראש העיר העניק תעודת הוקרה לד״ר מיכאל שפירו, ממונה בריאות הציבור בחירום בעירייה, על הטיפול המסור והמקצועי במהלך משבר הקורונה| מילן מועלם |צילום: אלדד עובדיה

ביום חמישי האחרון, העניק ראש העיר, תומר גלאם, תעודות הוקרה לעשרה חוקרים אפידמיולוגים, עובדי עיריית אשקלון, על עבודתם בשנה החולפת למניעת התפשטות נגיף הקורונה. תעודת הוקרה הוענקה גם למי שהנהיג את המאבק בנגיף בעיר במהלך השנה, ד"ר מיכאל שפירו.

ראש העיר מעניק תעודת הוקרה לד"ר מיכאל שפירו

Uploaded by חדשות הזירה- By Milen Mualem on 2021-03-21.

כחמישה חוקרים הינם עובדים שנאלצו כמעט לצאת לחל"ת אך הוחלט להסב את עבודתם לחוקרים אפידמיולוגים. כמו כן, חמישה חוקרים נוספים גויסו במיוחד לאחר פרוץ משבר הקורונה. 

עבודתם של החוקרים הייתה לא פחות מעבודת קודש בשנה האחרונה והם פעלו רבות בתחומים שונים על מנת לעזור לתושבי העיר ולהקל על תחושותיהם הקשות בשעות משבר.

הם דאגו לקטיעת שרשראות הדבקה וגם היוו גם אוזן קשבת לתושבים רבים, ליוו תושבים חולים בתהליך ההבראה, סייעו בהקשבה ובהרגעת החששות ואף בתיאום עזרה לתושבים מול הרווחה וסגירת מעגליים טיפוליים במקרה הצורך.

היבט התמיכה הנפשית שהחוקרים העניקו לעיתים עלה על התמיכה הרפואית ופעמים רבות החוקרים נתקלו בהתמוטטויות נפשיות כמו גם בתגובות פחות נעימות מצד חולים ומבודדים.

הענקת התעודות התבצעה על ידי ראש העיר, תומר גלאם, ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין, מנהל המחלקה הווטרינרית וממונה בריאות הציבור בחירום, ד"ר מיכאל שפירו ומנהלת אגף משאבי אנוש, מלכה גרשון.

כאמור, ראש העיר הפתיע את ד"ר מיכאל שפירו וביקש להעניק גם לו תעודת הוקרה מיוחדת על פעילותו יוצאת הדופן בתקופה הקורונה.

"הוכחת יעילות, נחישות, קור רוח ויחסי אנוש כלפי תושבי העיר בצורה יוצאת מן הכלל תוך מתן שירות מקצועי ויעיל לתושבים. את כל אלה ביצעת לצד עבודתך כמנהל המחלקה הווטרינרית וגם שם ביצעת הכל על הצד הטוב ביותר, בחמלה וברגישות. בשמי ובשם תושבי אשקלון, תודה לך מעומק הלב״, אמר ראש העיר.

"החלפת נתניהו הפכה לאובססיה" 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש העיר העניק תעודת הוקרה לד״ר מיכאל שפירו, ממונה בריאות הציבור בחירום בעירייה, על הטיפול המסור והמקצועי במהלך משבר הקורונה| מילן מועלם |צילום: אלדד עובדיה
דילוג לתוכן