חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום חדשות סוף השבוע באשקלון 🎥

חופים מלאים, הולכת רגל נדרסה והקורונה חוזרת ובגדול 🎥מילן מועלם


סוף השבוע היה מלווה בעיקר בחדשות הקורונה. במשרד הבריאות מרגישים שהגל השני קרוב מתמיד ובשלב זה עיקר ההתפרצות בגימנסיה העברית בירושלים.

במשרד הבריאות מעריכים כי תפוצת הנגיף רחבה יותר ונמצאת במספר מקומות בארץ וקראו בסוף השבוע לציבור לשמור על הנהלים ולהימנע שוב מהתקהלויות. 

במסיבת עיתונאים בהולה שערכו ראשי משרד הבריאות אמר מנכ"ל המשרד היוצא, משה בר סימן טוב :"נורת האזהרה נדלקה. אנחנו מרגישים שהמציאות משתנה באופן שמחייב אותנו להעביר את המסר לציבור. סיימנו הערכת מצב ואנו רואים בימים האחרונים עלייה משמעותית בתחלואה. היא מובהקת ומשמעותית, לאורך זמן ומפושטת בחלקי הארץ השונים. 

לצערנו, בתקופה הקרובה מוטב שלא להיפגש עם אוכלוסייה מבוגרת. לחזור להיפגש עם סבא וסבתא בזום. לצערנו, אין דרך למנוע תחלואה אם אין שמירה על הכללים. אף שיש הרבה סיבוכים סביב הכללים, בסוף הם פשוטים. ללכת עם מסכות, לשמור על היגיינה ולהקפיד על מרחק של שני מטרים – והדבר הזה לא מתבצע".

הערב ימסור ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה לציבור. 

 

▪️ביום שישי נדרסה הולכת רגל בת 22 ברחוב שפירא על ידי רכב פרטי. היא פונתה במצב קשה לבית החולים ברזילי. בוחני התנועה פתחו בחקירה. 

▪️ביום שישי לפנות בוקר עלתה באש דירה בסיטי. מדובר בבניין רב קומות והדירה לה נגרם נזק רב הייתה בקומה התשיעית.

העשן חדר לתוך קומות הבניין והדיירים בקומות התחתונות פונו. הדיירים בקומות העליונות התבקשו להישאר בהסגר בבתים. האירוע הסתיים ללא נפגעים. 

▪️במהלך השבת נסגרו לתנועה חניוני חוף ניצנים וזיקים. הציבור הציף את החופים והמשטרה הגיעה למקום ועסקה בהכוונת התנועה. 

מהמועצה האזורית חוף אשקלון נמסר: "פתיחת וסגירת צירי התנועה נמצאת באחריות משטרת ישראל ובהתאם לעומסים בחופים. המועצה האזורית חוף אשקלון רואה חשיבות עליונה בשמירה על הסדר הציבורי ובשמירה על בריאות המתרחצים בהתאם להנחיות משרד הבריאות". 

הצטרפו לקבוצת הווטצאפ שלנו ותשארו מעודכנים תמיד⬅️⬅️ https://chat.whatsapp.com/EQbtbUIrQI6IsNGjZ3jrSJ

▪️עדכונים נוספים יפורסמו במהלך מוצאי שבת 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן