חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הזדעזעתי לשמוע על הפער הנוראי בתקציב" 📸

חברת הכנסת הילה שי וזאן סיירה בברזילי עם פרופסור יניב שרר. צוות בית החולים הציג את תשתית מחלקות החירום והקורונה 📸מילן מועלם


חברת הכנסת הילה שי וזאן, ביקרה הבוקר במרכז הרפואי ברזילי.

פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי הציג בפניה את פעילותו העניפה של ביה"ח בשגרה ובחירום ופריסת תשתית מחלקות הקורונה שנפתחו בביה"ח ברזילי, שהפך למרכז רפואי חדשני ומוביל.

עוד אמר שרר שעל מנת שימשיך בית החולים לשרת את האוכלוסייה שלו, גם בשגרה וגם בעומס של מטופלי הקורונה, יש לתת לו ולשאר בתי החולים את כח האדם הנדרש בהקדם רב.

צילום: אביעוז דוד צילום רפואי/דוברות ברזילי

 

מדבריה של חה״כ הילה שי וזאן: "היום ירדתי לשטח לראות במו עיני את מצבם של בתי החולים בארץ. לבדוק כיצד עומדים על המשמר צוותי הרפואה ומטפלים בחולים שלנו באופן קפדני ומסור.

הגעתי לבית החולים ברזילי באשקלון, שם נפגשתי עם פרופסור יניב שרר, מנהל בית החולים. במהלך הסיור במחלקות השונות, נחשפתי למערכות רפואיות חדשניות ומהפכניות ולרפואה בשעת חירום, בעיר המוטלת תחת אימת טילים מרצועת עזה, תוך כדי משבר הקורונה. ראיתי במו עיני את הצוות המסור ואת מחלקת הקורונה המתנהלת בצורה יעילה ומהירה. פגשתי צוות מקצועי ומשפחתי אבל הזדעזעתי לשמוע על הפער הנוראי בתקציב ובתקני צוותי הרפואה.

📸 אביעוז דוד

 

לא יתכן כי העומדים בחזית יאלצו להתמודד עם בעיה בירוקרטית שכזו. לא יעלה על הדעת כי אותם רופאים, אחים ואחיות, העושים לילות כימים- לא יקבלו מענה מהמדינה ולא יתוגברו בציוד ובתקציב הנדרש. את הסוגיה הזו, צריך לפתור באופן מיידי ולשם כך התכנסנו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן