חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פשיטה על מתחמי הימורים בדרום

המשטרה פשטה השבוע על 3 מתחמי הימורים באשדוד וקרית גת | צפו | מילן מועלם

לוחמי יס"מ מרחב לכיש בשיתוף עם התחנות אשדוד וקרית גת, פשטו השבוע על 3 מתחמים (2 בקרית גת ו-1 באשדוד), שעפ"י החשד משמשים להפעלת משחקי מזל והימורים אסורים.

המשטרה חשפה מתחמי הימורים באשדוד וקריית גת | צפו

‏סרטון וידאו מ-מילן

עם כניסת הכוחות, אותרו חשודים ששיחקו במשחקי הימורים, נתפסו כספים וממצאים ועוכבו מפעילי המקומות, באשדוד נערכה פשיטה על מתחם ברחוב הראשונים במהלכה נתפסו 11 שחקנים, רשומות ומסמכים של חייבים ומפעיל המקום עוכב להמשך חקירה בחשד להפעלת מקום למטרת הימורים.

בקריית גת נערכה פשיטה על מתחמים ברחובות העצמאות ופז במהלכה נתפסו 15 שחקנים, 17 מחשבים, מסמכים ורשומות של חייבים ומעל 1800 ש"ח במזומן. – 2 מפעילי המקומות עוכבו לחקירה בחשד להפעלת מקום למטרת הימורים.

במשטרה ציינו: "פשיטה זו מצטרפת לפשיטות נוספות שנערכו באופן משימתי וממוקד ע"י יס"מ לכיש בשבועות האחרונים במספר מוקדים בגזרת מרחב לכיש, ופעם נוספת הצלחנו לחשוף משחקי מזל האסורים עפ"י חוק, אשר פועלים תחת מסווה של עסקים או שטחי מסחר. אותם משחקים המנוהלים ומתקיימים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ובכך להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי, ואף להביאם לכדי ביצוע עבירות פליליות במטרה להשיג כספים נוספים למטרת הימורים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

המשטרה פשטה השבוע על 3 מתחמי הימורים באשדוד וקרית גת | צפו | מילן מועלם
דילוג לתוכן