חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלושה עבריינים מוכרים מאזור אשקלון נעצרו הלילה בדרך לחיסול

דין בן פורת, רזיאל רווח ודניאל מלסה, נעצרו הלילה בדרכם לבצע חיסול באולמי דוריה, שם חגג העבריין יוסי דהן בר מצווה לבנו: "הבנו שאותו אירוע פרטי הוא פוטנציאל להוציא לפועל פגיעה משמעותית בחיי אדם"

תכננו לחסל באירוע משפחתי: שלושה עבריינים מוכרים מאזור אשקלון, דניאל מלסה, דין בן פורת ורזיאל רווח, נעצרו הלילה בכביש 35 בדרכם לאולמי דוריה, שם חגג העבריין יוסי דהן בר מצווה לבנו. בן פורת שוחרר לאחרונה ממעצר ממושך.

המשטרה קיבלה מידע מודיעני על האירוע ובמהלך ההיערכות, התקבל מידע נוסף, לפיו חוליית חיסול המונה את שלושת החשודים מתכוונת להוציא לפועל פגיעה בחיי אדם.

אחד הרכבים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

כוחות המשטרה שהיו פרוסים בשטח תחת פיקוד תחנת קרית גת, החלו לבצע פעילות התקפית, במהלכה הצליחו לאתר את החשודים כשהם ברכב משוכפל, שמיד החלו להימלט בצורה פראית על כביש 35, תוך ניגוח ניידות וירי שנאלצו השוטרים לבצע לעבר רכבם, על מנת להביא למעצרם.

מבדיקת הרכב עלה כי מדובר ברכב משוכפל עליו הותקנו לוחיות זיהוי שונות, וכן נתפס רחפן שלפי החשד אמור היה לסייע בהוצאה לפועל של ניסיון הפגיעה, אולי אף באמצעות מטען. עוד נתפס מפתח לרכב נוסף, שבהמשך הלילה בסריקות שערכו השוטרים, הוא אותר כשהוא מוסלק בין השיחים בשטח פתוח, ולפי החשד אמור היה לשמש את החשודים כרכב מילוט. שהחשודים הועברו להמשך חקירה במשטרת קרית גת, והיום יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד תחנת קרית גת, סנ"צ שלומי דראי: "השינויים האחרונים במפת הפשיעה, יצרו סכסוכים חדשים שחייבו אותנו לעדכן את הפעילות המבצעית ולהערך באופן ממוקד נגד כל סכסוך במטרה לסכל כוונות פגיעה ולשמור על חיי אדם. כך פעלנו גם הלילה, כאשר הבנו שאותו אירוע פרטי הוא פוטנציאל להוציא לפועל פגיעה משמעותית בחיי אדם, גם לאור אירועים דומים שראינו בעבר, וללא ספק הפעילות הוכיחה את עצמה עם סיכול ממוקד של חולייה מיומנת המורכבת מעבריינים משפיעים, שהצטיידו ברכב משוכפל, רכב מילוט, רחפן ולפי החשד אמצעים נוספים שנמצאים כעת בחקירה. נמשיך לפעול בנחישות אל מול העבריינים בכל זמן ומקום."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דין בן פורת, רזיאל רווח ודניאל מלסה, נעצרו הלילה בדרכם לבצע חיסול באולמי דוריה, שם חגג העבריין יוסי דהן בר מצווה לבנו: "הבנו שאותו אירוע פרטי הוא פוטנציאל להוציא לפועל פגיעה משמעותית בחיי אדם"
דילוג לתוכן