חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההחלטה שצריכה לעורר את כולנו📸

בסיום ישיבת קבינט הקורונה החליט להקפיא פתיחת רכבות, מחסדות תרבות ובתי קולנוע. נתניהו: "יש עליה חדה מאוד בתחלואה" 📸 מילן מועלם


קבינט הקורונה שהתכנס בשעות הבוקר, סיים את הישיבה אחרי שעות ארוכות במהלכן דנו בחזרה למגבלות.

אחרי שבתי ספר רבים כבר נסגרו, חלקם בשל התחלואה וחלקם בשל החלטת מנהלי בתי הספר, היום התברר שגם הרכבות לא ישובו לפעול כמתוכנן. הקבינט החליט להקפיא גם את פתיחת בתי הקולנוע ו ומוסדות החינוך ועם זאת, אישר קיום אירועים עד 250 מוזמנים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר היום בסיום הקבינט: "סיימנו עכשיו קבינט קורונה. המומחים מראים לנו שיש עלייה חדה מאוד בתחלואה. יכול להיות שאנחנו כבר בתוך המדד הזה של הכפלה תוך עשרה ימים של קצב הנדבקים. אני מקווה מאוד שלא.

ראש הממשלה. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

 

הדבר שהחלטנו לעשות זה קודם כל להרים הנדברקס. אנחנו עצרנו את כל ההקלות שהיינו אמורים להחיל בימים הקרובים, נבדוק את זה בשבוע הקרוב. יוצא מן הכלל אחד זה אולמות אירועים – נאפשר את הפעלתם בהתאם להנחיות משרד הבריאות ונדווח לכם בהמשך.

הדבר העיקרי שכל המומחים וכל יודעי הדבר הדגישו זה שמוכרחים לשמור על שלושת הכללים: חבישת מסכות, שמירת מרחק של שני מטרים והיגיינה – שטיפת ידיים. אני מבקש מכם, למען הכלכלה שלנו, למען הבריאות שלנו, למען החיים של כולנו – אנא הקפידו על הכללים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן