חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"תקפו אסיר אזוק": כתב אישום נגד סוהרים מהדרום

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שישה סוהרים, בינהם גם תושב אשקלון החשודים שתקפו אסיר שהיה אזוק. כתב האישום מייחס להם תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות | מילן מועלם


פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד שלמה ביטון (33) מקריית גת, טל אלדום (47) מאשקלון, מאיר יוספי (30) מבאר שבע, שרון קורם (72) מבאר שבע, דוד בן הרוש (48) אופקים ומאיר כפיר (43) מנתיבות, לאחר שבמסגרת תפקידם כסוהרים תקפו אסיר אזוק.

מכתב האישום שהגישה עו"ד רותם צריקר – קובי, עולה כי במועד הרלבנטי היה המתלונן אסיר ב"אוהלי קידר" וחלק תא עם עוד שני אסירים. כמחאה על תנאי כליאתם, המתלונן ואסיר נוסף החלו להצית את התא. לאור האמור הוזעקו מספר סוהרים וביניהם הנאשמים אל המקום. הסוהרים הוציאו את המתלונן מהתא והרחיקו אותו מהמקום, אז סטר בן הרוש בעורפו של המתלונן מספר פעמים, אלדום הדף את המתלונן אל הקיר ויוספי חבט בעורפו וגבו של המתלונן.

במקביל אזק יוספי את המתלונן תוך שהוא וסוהרים נוספים חובטים ובועטים בו. בעוד המתלונן אזוק וכפוף על הקרקע, החלו קורם וכפיר לבעוט בו ברגליהם וחבטו בו בידיהם ובאגרופיהם פעם אחר פעם עד אשר קורם הורחק מהמקום. בשלב כלשהו, החל ביטון להכות בראשו ובפניו של המתלונן, תוך שהוא מקלל אותו ואומר לו כי הוא "יז**ן אותו".

בסמוך לאחר מכן, נלקח המתלונן לשם קבלת טיפול רפואי ראשוני. לנאשמים יוחסה עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן