חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שיבואו לישון פה": תושבי אשקלון מתוסכלים ממדיניות המדינה והעירייה הכושלת

21 ימים בהם אשקלון נמצאת בקו האש ולמרות זאת, העיר המטווחת ביותר במלחמה הנוכחית וגם בסבבים קודמים אבל את עיריית אשקלון ומדינת ישראל, זה לא באמת מעניין.

מלבד הודעות לתקשורת מלאות ביחסי ציבור ריקות מתוכן, תושבי אשקלון נותרו ללא מענה. אין הטבות משמעותיות, אין פינוי להפוגה, אין פתרון לילדים.

תושבי אשקלון זועמים הבוקר על ההתנהלות וטוענים: "עיריית אשקלון הפקירה אותנו ושלא יאשימו את הממשלה. היה להם את כל הזמן שבעולם והם לא עשו דבר כדי להגיע מוכנים. מוזמן כבוד ראש העיר כבוד רה"מ וכבוד שר האוצר לישון לילה אחד באשקלון, לשמוע את הדי הפיצוצים מתקיפות ברצועה, לחוות את הבהלה. אנחנו לא מסתובבים מלויים באבטחה כמו ראש העיר, אנחנו ברווזים במטווח".

"שיבואו ויסבירו לנו פנים מול פנים איך זה שלא דאגו לפינוי העיר, איך זה שלא הכינו את תוכנית מסודרת מראש ולא ניקו מקלטים, בואו נראה אותם חיים בפחד מחדירת מחבלים. כל מי שבשלטון המקומי והמדיני כשל. הנפש שלנו פצועה ולאף אחד אין פתרון".

כאמור תוכנית הפיצוי עליה הודיעה הממשלה מתנהלת באדישות ותושבים ששוכרים דירה נאלצים למצוא עצמם בויכוח חזיתי עם בעלי הדירות. מדינת ישראל ועיריית אשקלון 2023, הביזיון הזה הוא עליכם ולא משנה כמה קוסמטיקה תוסיפו לו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן