חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"נערכים למשבר מים או חשמל": עיריית אשקלון מוכנה להסלמה

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם פרסם הערב הודעה לציבור ובה התייחס למתיחות הביטחונית הגוברת בצל האיומים מאיראן.

"אנחנו ערים לחששות שעולים בשל הדיווחים על הסלמה ביטחונית אפשרית. ראשית, נבהיר כי אין התרעה קונקרטית כלשהי על העיר ואין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. יחד עם זאת, חשוב לנו שתדעו שעיריית אשקלון, על כל אגפיה ומכלוליה, נמצאת בכוננות מלאה ושומרת על דריכות גבוהה על מנת לספק מענה לכל צורך בשעה של הסלמה. במקביל, אנחנו עומדים בקשר שוטף עם פיקוד העורף ועל כל שינוי בהנחיות, במידה ויהיה, נודיע לכם, כפי שעשינו עד כה".

דובר צה"ל

"לצד ההיערכות והמוכנות המלאה של העירייה, חשוב שגם אתם תיערכו לכל תרחיש ותכירו את סדר הפעולות שלכם בשעת חירום. דעו כי המקלטים הציבוריים פתוחים מאז תחילת המלחמה ואנחנו שומרים על כשירותם באופן שוטף".

"כפי שפרסמנו לא אחת, יחידות הביטחון של העירייה, בהן הפיקוח והשיטור העירוני ויחידת האבטחה העירונית, פרוסות כל העת בכל רחבי העיר ובמיוחד במרכזים מסחריים הומי אדם ובקרבת מוסדות חינוך על מנת להגביר את תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר".

זירת הפיגוע. דובר צה"ל

"יתרה מכך, בשבועות האחרונים נערכה העירייה ביתר שאת לתרחישים שונים המצריכים פתרונות יצירתיים, כמו משבר מים או חשמל. גם במקרים חריגים אלו, העירייה תדע להעניק לתושבים מענה מלא ומקיף. נשוב ונחדד, כי אין התרעה כלשהי לגבי העיר אשקלון והפעולות הן חלק מהיערכות סדורה ושוטפת".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן