חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שהחיינו: העירייה סידרה את השבילים הנגישים בחוף 📸

אחרי ששבילי הנגישות למים התפרקו ונסחפו למים לפני כשלושה שבועות, העירייה סידרה שוב את ההנגשה בחופים. השירותים הציבוריים בחופים עדיין לא נגישים 📸 מילן מועלם


לפני שלושה שבועות נהרסו השבילים המונגשים למים  בעקבות מזג אוויר סוער. הציבור הזקוק לנגישות גילה שאין לו איך להגיע לקו המים והתרעם כמידי שנה על חוסר ההתחשבות.

סיפור ההנגשה לקו המים חוזר על עצמו מידי שנה. האם הפעם הבעיה טופלה לחלוטין? יצאנו לבדוק.

במהלך השבועיים האחרונים פעלו עובדי העירייה לסדר בזריזות את ההנגשה לקו המים אך השירותים הציבוריים עדיין אינם נגישים לקהל.

📸 אלדד עובדיה

חבר המועצה יורם גניש, אמר הבוקר: "בסיור שנערך בחוף הים בעניין נגישות, שמנו דגש על כמה ליקויים שחסרים. ביקשנו להנגיש את השירותים, להרחיב את הגישה לברזיות ולמקלחות . כמו כן ביקשתי שיוסיפו עוד 2 כיסאות מוצפים . אני רוצה להודות לראש העיר תומר גלאם על ההנחיות והתקציב בכדי לעשות כל שידרש בכדי להנגיש את כל החופים בעיר".

מהעירייה נמסר הבוקר ל'זירה' : "עיריית אשקלון פועלת ללא לאות להנגשת חופי הרחצה לאנשים עם מוגבלויות ולראייה, קיימות התאמות נגישות בחופים המוכרזים בתחומה, דלילה ובר כוכבא, הכוללות שביל גישה המגיע בסמוך לקו המים, כסאות נגישים לשימוש בתוך המים, מתחמי ישיבה נגישים ומוצלים ועוד. הנגשה נוספת כולל מקלחות והגעה לחול הרטוב מתבצעת בימים אלו בחוף דלילה".

📸 אלדד עובדיה

כבר לא כל כך נגיש 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן