חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כבר לא כל כך נגיש 📸

שבוע אחרי פתיחת החופים, שביל הגישה לנכים התפרק והנכים שהגיעו בסוף השבוע לחופים גילו שאין להם גישה 📸 מילן מועלם


לפני שבוע נפתחו רשמית החופים בעיר. בהודעה שהוציאה העירייה נמסר שהחופים הונגשו לנכים. אלא שימים ספורים לאחר מכן, מזג האוויר התהפך וכל שביל ההנגשה שנבנה מעץ התפרק ונסחף לים.

בסוף השבוע הגיעו לחוף בעלי צרכים מיוחדים וגילו שאין כל הנגשה בחוף דלילה ובחוף בר כוכבא ולאדם בעל מוגבלויות אין איך להגיע למים.

 

גורם בעירייה אמר: "רצו לפתוח את החופים עם הנגשה ולא השקיעו מחשבה רבה בדרך. התוצאה היא שברגע שהים נהיה סוער הכל התפרק ונסחף. מדובר בכמה עשרות אלפי שקלים שירדו לטמיון".

חבר המועצה יורם גניש עודכן בנושא וכבר תיאם פגישה עם האחראים על החופים ל- 15/6. הפעם מקווים ארגוני הנכים שהעירייה תשקיע בהנגשה איכותית ומאסיבית ובעיקר קבועה לחופי הים.

גניש אמר הבוקר ל'זירה':" עוד בשנה שעברה כאשר העיריה הנגישה את החופים, התגלו ליקויים . יחד עם ראש העיר הוספנו סכום גדול לתקציב 2020 בכדי להנגיש את כל החופים בעיר .

לעיר אשקלון מעולם לא היה חבר מועצה ממונה על אוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות. יחד עם ראש העיר תומר גלאם עשינו דברים שלא נעשו בעיר מעולם כמו שיפוץ מעיין שרה, שיפוץ מוריה,בניית מעון תמר, בניית מבנה רב תכליתי, גני שעשועים נגישים ועוד .

קבענו להיפגש בחוף הים ב15/6 בכדי לקבל החלטות לגבי ההנגשה. אני מבטיח לכולם שהקיץ יהיה נגיש".

יש לציין כי חופי ניצנים וזיקים במועצה האזורית חוף אשקלון נגישים ותושבי אשקלון רבים בוחרים ללכת לחופים מחוץ לעיר בשל הבעיה המוכרת.

מהעירייה לא התקבלה תגובה.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן