חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בדרך החוצה: דין בן פורת צפוי להשתחרר בקרוב

דין בן פורת נידון לשבעה חודשי מאסר בפועל כשלמעשה מחציתם כבר מאחוריו. העבריין הורשע בהצתת כלי רכב בראשון לציון וצפוי להשתחרר בקרוב

העבריין דין בן פורת מהיישוב ניצן הסמוך לאשקלון, נידון ביום ראשון לשבעה חודשי מאסר בפועל אחרי שהורשע בהצתת כלי רכב בראשון לציון יחד עם העבריין שלומי גבאי מיבנה. בן פורת יפצה כספית את בעלי הרכבים, בינהם רכב BMW ואת ועד הבניין לו גרם נזק בעקבות ההצתה.

בן פורת שעושה הרבה כאב ראש לעבריינים באשקלון והסביבה וגם ליחידה המרכזית בלכיש, צפוי להשתחרר בקרוב שכן הוא נעצר כבר בחודש אפריל עם ההצתה וצפוי לקבל שחרור מוקדם.

דין בן פורת
מעצר. משטרת ישראל

בן פורת נכנס לנעליו של בני שלמה שנרצח, אחרי שאייל נגר החליט לנטוש את הדרך ולהתפייס עם האחים לביא מרחובות. נגר נחשב למאויים בעולם הפשע ולא אחת קיבל אזהרות כי חייו בסכנה. בן פורת כאמור נכנס לעניינים יחד עם העבריין רזיאל רווח מאשקלון וחודש לפני שנעצר בגין ההצתה, הוא נעצר בחשד להנחת מטען חבלה למסעדה בנתיבות שבעליה מזוהים עם שלום דומרני אך שוחרר בשל חוסר ראיות.

במסגרת הסדר הטיעון בן פורת לקח אחריות להצתה וכאמור נשפט לשבעה חודשים את מחציתם כבר ריצה בפועל. חברו לפשע גבאי נידון ל-13 חודשים בפועל ויפצה גם הוא את בעלי הרכב שהוצתו ואת ועד הבניין.

המטרה: למנוע חיסול. צילום: דוברות המשטרה

בימ"ר לכיש עוקבים מקרוב אחרי אנשיו של בן פורת שממשיכים לנסות ולהוציא לפעול נסיונות פגיעה בחיי אדם ועבירות פליליות נוספות. כשבן פורת ייצא לחופשי הוא יחזור להיות יעד מודיעיני מוביל במרחב לכיש.

כזכור, בחודש יוני 2022 נעצרה חוליית חיסול שככל הנראה הייתה בשליחות דומרני בדרכה ליישוב ניצן כשעל פי החשד המטרה הייתה דין בן פורת ודניאל מלסה ששהו באותה עת בביתם.

דין בן פורת. צילום רשתות חברתיות

במשטרה חשדו כי המטרה של חברי החוליה הייתה לנקום את ניסיון הרצח של העבריין יוסי דהן במושב נהורה. דהן הוא אחיו של צ'יקו דהן מקורבו של דומרני.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דין בן פורת נידון לשבעה חודשי מאסר בפועל כשלמעשה מחציתם כבר מאחוריו. העבריין הורשע בהצתת כלי רכב בראשון לציון וצפוי להשתחרר בקרוב
דילוג לתוכן