חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אייל נגר מאויים": המשטרה פשטה על בית חשוד המשתייך לאנשיו של בני שלמה

על רקע הסולחה בין נגר לאחים לביא, אנשיו של בני שלמה התנתקו מיד ימינו לשעבר ובמשטרה משערים שהנקמה בדרך. הלילה נעצר חשוד עם אמצעי לחימה קטלניים | מילן מועלם

אייל נגר

משתייך לאנשיו של בני שלמה: בלשי ימ"ר לכיש פשטו אתמול על ביתו של גבר כבן 26, לאחר שעלה החשד כי הצטייד בנשקים וכלי תקיפה קטלניים במטרה להוציא לפועל פגיעה בחיי אדם. גורמים במשטרה מספרים הבוקר כי החשוד שנעצר מזוהה עם דין בן פורת מהישוב ניצן ורזיאל רווח מאשקלון, חייליו של בני שלמה שנרצח. השניים התנתקו בחודשים האחרונים ממי שהיה יד ימינו של שלמה, אייל נגר, שבחר לערוך פיוס עם ראשי ארגון הפשע, האחים לביא מרחובות. בארגונו של שלמה ראו זאת כבגידה במי שהיה חברו הטוב ביותר ובמשטרה לא שוללים נסיונות פגיעה בנגר על רקע הסולחה המדוברת: "אייל נגר מאויים. לא נאמרה המילה האחרונה ואנחנו על זה כל הזמן. לא ניתן לנסיונות פגיעה הדדיים לפגוע חלילה בחפים מפשע".

במהלך החיפוש, תפסו השוטרים אקדח, תחמושת קליעית, רימון תרגול בעל יכולת פגיעה לאחר שלפי החשד עבר הסבה, ולמעלה מ- 10 חרבות, סכינים ואלות בעלי יכולת לפגיעה קטלנית. בחיפוש שנערך במחסן השייך לו, התגלו כתובות בגנות המשטרה. החשוד כאמור נעצר לחקירה בימ"ר לכיש, והבוקר הוא יובא בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו.

פשיטה באשדוד. צילום: דוברות המשטרה

 

במרחב לכיש מציינים: "המעצר והחיפוש מצטרפים לפעילות היומיומית של כלל יחידות ותחנות המרחב נגד מחוללי הפשיעה, ונמשיך לשים על הכוונת את אותם עבריינים המנסים להצטייד בנשקים ופרטי אמל"ח, במטרה לסכל את כוונותיהם ולשמור על חיי אדם."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

על רקע הסולחה בין נגר לאחים לביא, אנשיו של בני שלמה התנתקו מיד ימינו לשעבר ובמשטרה משערים שהנקמה בדרך. הלילה נעצר חשוד עם אמצעי לחימה קטלניים | מילן מועלם
דילוג לתוכן