חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבוי סתום? צו איסור הפרסום על רצח אמיר סעדה הוארך לתקופה ממושכת

למעלה מחודש מאז נרצח אמיר סעדה ז"ל בפתח בית העסק שלו בשכונת מגדל, והמשטרה עדיין מבקשת שוב ושוב מבית המשפט להאריך את צו איסור הפרסום על החקירה.

מדובר בחקירה אותה מגדירים במשטרה עדינה, בין היתר בשל החשדות החמורים שעולים מתוך התיק, בין היתר נבדקת האפשרות לסכסוך פנימי ולאו דווקא יריבים כפי שפורסם בתחילת הדרך.

מהמשטרה נמסר היום כי: "בימ"ש השלום האריך את צו איסור הפרסום, על פרטי חקירת רצח המנוח אמיר סעדה, שאירע בעיר אשקלון, המתנהלת בימ"ר לכיש, שמספרה 263774/2023 . עפ"י החלטת בימ"ש, חל איסור פרסום על פרט מפרטי החקירה. תוקף הצו הנו עד לתאריך 10.10.23". 

"נרצח בקלות יתרה": ימ"ר לכיש הצליחו בחודשים האחרונים לסכל לא מעט נסיונות חיסול בגזרת המרחב אלא שאת הרצח של אמיר סעדה – אפשר לומר שאיש לא צפה. בריאיון למאקו, התייחס מפקד ימ"ר לכיש סנ"צ דורון אלוני לפרשה שתפסה אפילו את המשטרה לא מוכנה: "על החיסול האחרון של אמיר סעדה יש צו איסור פרסום על פרטי החקירה, אך יחד עם זאת ניתן לומר כי החקירה מתקדמת וייתכן ואף תפתיע מספר גורמים בהקדם. תהיה כאן הפתעה לכמה גורמים עבריינים. על כך נרחיב בפעם הבאה".

אלוני כמובן לא הרחיב מעבר לכך בריאיון אך דיבר בפתיחות על מאמצי היחידה להגיע לחקר האמת ובמקביל להצר את צעדי ראשי ארגוני הפשע וראשי הקבוצות הקטנות שמתנהלות באשקלון ובסביבתה.

אמיר סעדה ז"ל

עוד דווח כי המשטרה יצאה לאחרונה למבצע שזכה לשם "חריש עמוק" כשמטרתו להצר את צעדי ראשי ארגוני הפשע באמצעות מעקב צמוד: "המשמעות היא להיות בכל עת צעד אחד לפניהם", מבהירים במשטרה.

אלוני מרחיב: "התוכנית כוללת פעילות סמויה וגלויה נגד יעדים. כחלק מהתוכנית, כלל שוטרי מרחב לכיש גם בימ"ר וגם בתחנות ובאגף התנועה המרחבי ויס"מ לכיש מתחככים באופן יום יומי עם אותם עבריינים, דבר שבפועל מקשה על הפעילות הפלילית שלהם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן