חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"זה לא גמור": שוחרר העצור האחרון בחשד לרצח בן דוידוביץ'

חודש מאז רצח בן דוידוביץ' באולם האירועים גני הצבי ולמרות שנראה כי חלה התקדמות בתיק החקירה – שוחרר היום החשוד האחרון במעורבות ברצח שהתרחש בחניית האולם במושב ברכיה. כזכור בתחילה נעצרו שמונה חשודים שהשתתפו בחתונה אך שוחררו במהלך החודש.

גורם במשטרה אמר, ימ"ר לכיש רשמה הצלחות רבות בסיכול ניסיונות חיסול ופיענוח מקרי רצח מהקשים והמורכבים ביותר. תיקי רצח ממשיכים להיחקר ביסודיות עד לפיענוחם ומיצוי הדין עם האשמים, ובכך המשטרה משקיעה את כל יכולותיה לבצע את מעצרם בזמן ובמקום שיתאימו לצרכי החקירה.

רגע המעצר של אחד החשודים. משטרת ישראל

כזכור, בימ"ש השלום האריך שוב את צו איסור הפרסום, על פרטי חקירת רצח המנוח המתנהלת בימ"ר לכיש, שמספרה 258521/2023. עפ"י הצו, חל איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה. תוקף הצו הנו עד לתאריך 29.7.23.

החשודים שנעצרו במסגרת הפרשה כולם תושבי אשקלון שהשתתפו בחתונה שהסתיימה ברצח מיותר וטרגי. השמונה כולם חברים זה של זה והייתה להם היכרות עם הנרצח דוידוביץ', חלקם אף היו חבריו.

עדי ראיה שהיו בחתונה סיפרו כי: "הכל היה סביב אלכוהול וסמים, אנשים שתו המון, עישנו ועשו דברים נוספים ואיבדו כיוון. אם לא כל האלכוהול לא הייתה נוצרת כזו מהומה ובטח שזה לא היה מסתיים ברצח". בין החשודים היה גם נכדו של דמות מוכרת בעיר וכן אב ובנו. עוד בין החשודים, קטין בן 17.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן