חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנה זה מתחיל 📸

תוצאות השיבוצים לכיתה א' ולגנים התפרסמו אתמול והורים רבים טוענים על שיבוצים בשכונות שונות ממקום המגורים ושיבוצים שכלל לא נכללו באופציות. בעירייה מבטיחים: "כל מי שיפנה יקבל מענה, נשתדל שכולם יהיו מרוצים" 📸מילן מועלם 


אז איך מגיעים למצב שילד בגן עירייה שמתגורר באגמים משובץ בגן בנווה דקלים? אתמול פורסמו השיבוצים לגנים לשנת הלימודים תשפ"א והתלונות החלו לזרום.

הורים רבים התלוננו שקיבלו גנים שכלל לא היו בשיבוצים שביקשו, בעוד שהורים שילדיהם התקבלו לבתי הספר המבוקשים, אסף מימון ומדעים, טוענים שכלל לא ביקשו להשתבץ לבתי ספר שקיבלו.

מדובר בשני בתי ספר מבוקשים מאוד והורים רבים נותרו מאוכזבים אחרי שקיבלו בתי ספר אחרים בשיבוץ.

עוד לדוגמא, אמהות מעתיקות ואגמים שפנו למערכת ה'זירה', סיפרו שקיבלו שיבוצים לגנים בברנע או נווה דקלים:"אין שום סיכוי שאוכל להגיע מאגמים לברנע או נווה דקלים, מה גם שלא ביקשתי שיבוץ כזה. לא באופציה הראשונה, לא בשניה וגם לא בשלישית. אני מקווה שהטעות תובן בערעור והילד יחזור לשכונה".

גורם בעיריית אשקלון אמר ל'זירה' :"הבעיה המדוברת חוזרת על עצמה מידי שנה ואנחנו תמיד משתדלים לתת מענה הולם לכל ההורים. אנחנו רוצים שכולם יהיו מרוצים עד ה-1.9 מי שלא קיבל את השיבוץ שרצה, יכול להגיש ערעור באתר בסוף החודש וכל הבקשות יבדקו ".

תלמידי אומנויות דורשים הקלות📸

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן