חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תלמידי אומנויות דורשים הקלות📸

תלמידי אומנויות יוצאים למלחמה על הבגרות: דורשים משר החינוך להעניק להם הקלות או לאפשר להם למידה מלאה לקראת הבגרויות 📸 מילן מועלם


תלמידי שכבת יא-יב באומנויות יבחנו בסוף החודש הקרוב בארבע בגרויות רצופות וקשות במיוחד ללא כל הכנה. לוח הבחינות הצפוף מורכב מבגרויות בביולוגיה, פיזיקה, מדעי המחשב ומתמטיקה וכל אלה עד סוף החודש.

התלמידים שנמצאים בבידוד עד ה-18.6 מתוסכלים נוכח העובדה שאין להם הכנה ראויה לבגרויות הקשות. המורים שנמצאים בבידוד לא יכולים להכין את התלמידים שכן הם בחופשת מחלה וגם למידה בזום לא רלוונטית במקרה כזה.

היום החליטו תלמידי והורי התלמידים לפנות לשר החינוך יואב גלנט ולדרוש הכנה ראויה לבגרויות- משמע, למידה מלאה בכיתה, או להעניק להם הקלות משמעותיות בדרך לבגרות.

עוז בלכנר, תלמיד אומנויות אמר היום ל'זירה' : "מבחינת משרד הבריאות והחינוך התלמידים שכרגע מבודדים לא זכאים לשום דבר, מתייחסים אלינו כאל כל שאר התלמידים שעתידים לגשת לבגרות. אתמול בערב קיבלנו בשורה שרק מעמיקה את הקושי שלנו לגשת לבגרות".

עוז בלכנר

 

בפוסט שפרסם כתב בלכנר: "הרגע הודיעו לנו שמטעם משרדי הבריאות והחינוך אין יותר שיעורים מקוונים כל שגם מתכונות מקוונות לא יערכו לנו, רוצים שניגש לבגרות ללא שום הכנה מוקדמת.

אין חולק שהצורך בבידוד הוא הכרחי וחשוב כי ברור לכולנו שבריאותנו קודמת לכל ועל כך אין לי שום טענה.
חשוב לי לציין שאין לי דבר או חצי דבר כנגד בית הספר, אני מודה למורים ולצוות הניהולי על כך שדואגים לעטוף ולעזור בכל הניתן בכל יום ובכל שעה.

אני מדבר בשמי ובשם חבריי בכיתות יא-יב בבית הספר ובשם כל תלמידי התיכונים האמורים לגשת לבחינות הבגרות בחודשים הקרובים ונמצאים במצב דומה.

תלמידי בית הספר שלי נאלצו להכנס לאחד עשר ימים של בידוד ולאחר בדיקה עם מספר גורמים בתוך בית הספר ומחוצה לו הבנו שלא נקבל שום הקלה או הטבה כלשהי בבחינות הבגרות.

זאת למרות שאנחנו נמצאים בבידוד ולא מקבלים את אותם תנאי למידה בתקופה כזאת קריטית של השנה. בינתיים אנחנו לא יכולים לגשת למתכונות ולהגיע לתגבורים, דברים שמשפיעים באופן ישיר על ציוני הבגרות והמגנים שלנו.

למידה בזום באומנויות

 

לא ייתכן שמשרד החינוך והדרגים המקצועיים הבכירים לא יחליטו על דרך כזו או אחרת שבה נקבל את האפשרות לגשת בצורה הגיונית ונורמאלית לבחינות הבגרות.

אנו מאבדים אחד עשר יום יקרים של תגבורים ומתכונות אחרונות בבית הספר, אשר לא יהיה חנו זמן אחר לעשות אותם ובלעדיהם תעודת הבגרות שעבדנו עליה כל כך קשה תראה אחרת לגמרי.

אנו מבקשים ממשרד החינוך ומהגורמים המקצועיים למצאו פתרון הולם לתלמידים כמונו, אשר לא ישאר להם זמן למתכונות ותגבורים כראוי.

אנו מבינים ומקבלים את החשיבות של הבידוד ולא אומרים מילה על כך, זוהי החלטה בריאותית נכונה ומובנת, אך אנו מבקשים את הבקשה הבסיסית ביותר לקבל הקלות/הטבות הגיוניות למצבנו, שיתרמו ויסייעו לנו לעבור את התקופה המשמעותית והלא פשוטה הזו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן