חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הישג עגום בצמרת

מקום שלישי בישראל ברשימת הצמתים המסוכנים: צומת היכל הספורט: "לעיתים שיפור תשתית יכול לעשות את ההבדל בין חיים ומוות" | מילן מועלם 

בעמותת אור ירוק ניתחו את כל הצמתים העירוניים בישראל על בסיס נתוני ההיפגעות של הלמ"ס במשך שלוש שנים (2020-2018), כאשר סף הכניסה לרשימה הוא צומת שבו התרחשו שלוש תאונות ומעלה בשנת 2020. 

באשקלון נמצאו 4 צמתים אדומים שבהם נפגעו 99 בני אדם בתאונות דרכים. המסוכן ביותר הוא צומת היכל הספורט, אחריו צומת יעקב גרופר/ חתם סופר, לאחר מכן צומת קניון חוצות והאחרון ברשימה המפוקפקת, צומת ביאליק/ יהודה הלוי. 

ואם זה לא מספיק, אשקלון נכנסה לרשימה הפותחת הארצית ומדורגת במקום השלישי בעשרת הצמתים המסוכנים בישראל, שם ניצב צומת היכל הספורט. 

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "בצמתים העירוניים מתקיים קונפליקט מובנה בין כלי הרכב שמגיעים מכיוונים שונים לבין הולכי הרגל ורוכבי האופניים. התנהלות בצמתים העירוניים דורשת תשומת לב רבה, ערנות וקריאה נכונה של המצב. בשל כך בצמתים העירוניים מתקיימת היפגעות גבוהה בתאונות דרכים. ראשי הערים חייבים למפות את הצמתים האדומים מרובי התאונות בערים שלהם ולפעול לצמצום הנפגעים. לעיתים שיפור תשתית יכול לעשות את ההבדל בין חיים ומוות או הצבת מצלמת רמזור בולטת ומשולטת. בפעילות נכונה ראשי הערים יכולים וחייבים להוביל שינוי אמיתי בכל הקשור למספר הנפגעים בצמתים העירוניים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מקום שלישי בישראל ברשימת הצמתים המסוכנים: צומת היכל הספורט: "לעיתים שיפור תשתית יכול לעשות את ההבדל בין חיים ומוות" | מילן מועלם 
דילוג לתוכן