חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזוועה נמשכת: תלונה הוגשה במשטרה בגין חשד לאלימות בגן עירייה

תלונה הוגשה הבוקר נגד גננת רוטציה מגן עירייה באשקלון. משרד החינוך והפיקוח עודכנו בפרטי המקרה כבר לפני מספר ימים | מילן מועלם

 

צוות הסיירת: עו״ס ציפי חבושניאנסקי, נויה אוחיון הבוקר בתחנת המשטרה באשקלון

 

צוות סיירת מטה המאבק נגד התעללות בילדים ליוו הבוקר אם מאשקלון לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה נגד גננת רוטציה מגן עירייה החשודה בהתעללות בבנה. בידי האם הקלטות המחזקות את החשד כנגדה.

פיקוח משרד החינוך עודכן בימים האחרונים במקרה וממשרד החינוך נמסר בעקבות הפרסום ב'זירה' כי מפקחת הגן מטפלת בפניית האם ובודקת את הטענות שעלו כאמור נגד גננת הרוטציה. יש לציין כי הגננת עובדת בגנים נוספים כחלק מתפקידה.

דודו לוי. צילום אלדד עובדיה

 

מנהלת הסיירת באשקלון מסרה: "כחלק מפעילות סיירת המטה באשקלון, המונה למעלה מ800 הורים, אנחנו מלווים הורים החל משלב השאלת מקליטים ועד לליווי לתחנת המשטרה ואף לאחר מכן. לא ניתן שיפגעו בילדים של כולנו. אנחנו יוצאים מחר בזעקת התעוררות, במטרה לקדם את חוק הפיקוח וחוק המצלמות. ילדנו לא הפקר! אנו מאמינים כי כל מי שטובת הילדים לנגד עיניו יצטרף למאבק הצודק הזה בתקווה לימים שבהם ילדינו יהיו מוגנים ובטוחים".

יו"ר הנהגת ההורים דודו לוי מסר הבוקר: "אנחנו מגנים בתוקף כל אלימות מילולית, פיזית ורגשית כלפי ילדי העיר. אנחנו מכירים את הנושא מקרוב ומטפלים בו ברגישות יתרה. ילדי אשקלון אינם שק חבטות ותדע כל אשת צוות חינוכי שעליה לנהוג בכבוד וזהירות יתרה בילדנו. סומך על משטרת ישראל ומשרד החינוך שיטפלו כנדרש".

כזכור, לפני שבועיים פורסמה הקלטה של מטפלת במעון פרטי מנווה אילן שהתבטאה במילים קשות נגד ילדי הגן. ההורים הגישו נגדה תלונה במשטרה, המעון נסגר והגננת שוחררה בתנאים מגבילים.

בנוסף, בשבוע שעבר גננת וסייעת בצהרון בגן השרון הלכו מכות לעיני התלמידים המבוהלים. השתיים הושעו מיד מתפקידן ויוזמנו לשימוע לפני פיטורים. המשטרה ביקשה להתערב במקרה אך המעורבות בחרו שלא להגיש תלונות הדדיות ובכך נותר הטיפול בידי החברה העירונית בלבד.

לכל אלה מצטרפת גם הקטטה שהתרחשה בשבוע שעבר בתיכון רונסון בין שתי אמהות ובנותיהן על רקע סכסוך בין תלמידות. אחת מהאמהות אף פונתה לטיפול רפואי בברזילי יחד עם בתה הקטינה. האמהות נחקרו במשטרה ושוחררו בתנאים מגבילים.

מחר תתקיים הפגנה של מטה המאבק ברחבת היכל התרבות באשקלון. צוות המטה בליווי מאות אמהות שאישרו הגעה צפוי להפגין נגד אוזלת היד של משרד החינוך ברצף פרשות ההתעללות החמורות שנחשפו לאחרונה ועל חוסר הפיקוח על המעונות הפרטיים בהם מתגלים מרבית מקרי ההתעללות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תלונה הוגשה הבוקר נגד גננת רוטציה מגן עירייה באשקלון. משרד החינוך והפיקוח עודכנו בפרטי המקרה כבר לפני מספר ימים | מילן מועלם
דילוג לתוכן