חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפגנה באשקלון: "משרד החינוך כשל בהגנה על ילדנו"

מטה המאבק יקיים ביום שלישי הפגנה ברחבת היכל התרבות לאור רצף מקרי התעללות קשים בפעוטות - אחד מהם נחשף לפני כשבועיים באשקלון | כל הפרטים | מילן מועלם

ביום שלישי הקרוב תתקיים ברחבת היכל התרבות הפגנה נגד רצף פרשות ההתעללות נגד פעוטות חסרי ישע. את המחאה מובילות מנהלות מטה המאבק וההפגנות יתקיימו במספר מוקדים בישראל, בין היתר באשקלון.

"ביום שלישי, נערוך הפגנה למען עתיד ילדנו בכמה מוקדים בארץ. זה לא משנה אם אתם בגנים פרטיים/עירייה, חוששים או בטוחים, חייבים להתייצב. כולנו נפגשים ברחבת היכל התרבות. הביאו אתכם הורים נוספים, סבים/סבתות, דודים/דודות, אחים/אחיות. רק ביחד נוכל להראות את כוחנו", כתבה מנהלת המטה באשקלון.

"לאור חשיפת הפרשות האחרונות, נוציא קריאה זועקת למשרד החינוך להודות בכך שכשל בהגנה על ילדנו ולאפשר לנו ההורים את הפיקוח על ילדנו", סיכמה.

כזכור, לפני שבועיים חשפה סיירת ההורים פרשה באשקלון לפיה מטפלת במעון פרטי התבטאה במילים קשות כלפי בפעוטות בהם טיפלה. המטפלת הוקלטה על ידי אחד ההורים ויממה לאחר הפרסום, הוגשה נגדה תלונה במשטרה. ההורים הוציאו את ילדיהם מהגן המדובר והגגנת שוחררה אחרי חקירה בתנאים מגבילים.

בשבועות האחרונים חוקרת משטרת ישראל פרשת התעללות חמורה באילת. גננת נעצרה בגין למעלה מ-400 מקרי פגיעה בפעוטות בהם טיפלה והשבוע יוגש נגדה כתב אישום, לאחריו יתפרסמו גם הקלטות וסרטונים מתוך הגן ע"י המשטרה. חוקרי התיק סיפרו כי מדובר באחת מפרשות ההתעללות החמורות ביותר בישראל בשנים האחרונות והגננת שוהה במעצר מאז נחשפו המקרים הקשים – בזכות עירנות ההורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מטה המאבק יקיים ביום שלישי הפגנה ברחבת היכל התרבות לאור רצף מקרי התעללות קשים בפעוטות - אחד מהם נחשף לפני כשבועיים באשקלון | כל הפרטים | מילן מועלם
דילוג לתוכן